Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Зооінженерні вимоги до машини, яка розробляється

В цьому розділі повинні бути представлені найбільш важливі зооінженерні вимоги, які дозволяють обгрунтувати конструкторську розробку машин чи агрегату, шляхом вивчення, зоотехнічних та інженерних вимог до технологій виконання операції або наміченого процесу. До цього необхідно віднести наступні вимоги до машини, яка розробляється:

- ідентичність технологічних операцій чи процесів (наприклад змішуван­ня, подрібнення, сепарація, доїння і т.д.);

- кращі техніко-економічні показники, відносно до прототипу машини, яка розробляється;

- висока продуктивність обладнання;

- виконання технологічного процесу чи операції за час обумовлений зоотехнічними вимогами;

- можливість регулювання продуктивності машини відносно до зоотех­нічних вимог;

- машина повинна якісно переробляти продукт без суттєвих втрат його поживності;

- надійність роботи машини забезпечується простотою управління, яка забезпечується простотою устрою при експлуатації машини;

- зручність мийки та дезинфекції основних робочих органів машини, а також зручність очистки від залишків;

- розміри машини повинні відповідати необхідності використання їх типових тваринницьких приміщеннях;

- машина не повинна захаращувати (заставляти ) проходи та затемнювати приміщення;

- уніфікація машини, можливість взаємозамінності машини у випадку її виходу з ладу;

- енерговитрати машини яка пропонується чи агрегату, повинні бути якомога мінімальними;

- використання матеріалів в конструкції, які забезпечують стійкість робочих органів машин від впливу хімічних реакцій;

- можливість використання засобів автоматизації.

В процесі порівняння машин, які використовуються на виробництві, або які можуть використовуватись але морально застаріли, на основі їх критичного вивчення, необхідно:

- проаналізувати зооінженерні вимоги до машини чи агрегату, прототипів обладнання;

- обгрунтувати необхідність проектування нової машини або модерні­зацію існуючої машини.

5.1.3 Вибір та обґрунтування технологічного процесу машини,
яка розробляється

Розробка нового або вдосконалення існуючого технологічного процесу полягає в детальному вивченні технології – як сукупності технологічних опе­рацій, які виконуються окремими вузлами, механізмуми та пристосуванням, аналогу машини, яка розробляється.

Для цього висвітлюється перелік технологічних операцій, складання технологічної схеми, в певній послідовності проходження або обробки мате­ріалу в машині.

Розглядаються недоліки вузлів, виконуючих ті чи інші операції, та наслідки цих прорахунків. На основі цього аналізу, приймається рішення по розв'язанню проблеми, з урахуванням вирішення аналогічних проблем на сучасному обладнанні.

Шляхом порівняння існуючих рішень в машині, яка розглядається, та сучасних машин, пропонується оптимальне розв'язання проблеми з обґрун­туванням наслідків цього вдосконалення.

5.1.4 Обґрунтування вибору раціональної конструкції машини та
обладнання

При обґрунтуванні вибору раціональної конструкції машини, необхідно навести класифікаційну схему яка об’єднує машини аналогічного типу за призначенням. Вибрати базову модель і, описати ії конструктивно-технологічну схему та її роботу.


Читайте також:

  1. II. Вимоги безпеки перед початком роботи
  2. II. Вимоги безпеки під час проведення практичних занять у кабінеті (лабораторії) біології загальноосвітнього навчального закладу
  3. II. Вимоги безпеки праці перед початком роботи
  4. II. Вимоги до складання паспорта бюджетної програми
  5. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  6. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  7. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  8. III. Вимоги до учасників, складу груп і керівників туристських подорожей
  9. III. Вимоги до учасників, складу груп і керівників туристських подорожей
  10. IV. Вимоги безпеки під час роботи на навчально-дослідній ділянці
  11. IV. Вимоги безпеки після закінчення роботи
  12. IV. Вимоги безпеки після закінчення роботи




Переглядів: 364

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Узагальнюючі положення конструктивної розрахункової частини дипломного (курсового) проекту | Конструктивна схема машини

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.