МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Command: _dtextSpecify start point of text or [Justify/Style]: 100,20 Specify paper height <2.5000>: 5 Specify rotation angle of text <0>: 0 ШТРИХОВКА 17 . Використати опцію Justify для вводу тексту в режимі Single Line Command: _dtext Specify start point of text or [Justify/Style]: j Enter an option [Align/Fit/Center/Middle/Right/TL/TC/TR/ML/MC/MR/BL/BC/BR]: a Specify first endpoint of text baseline: 190,20 Specify second endpoint of text baseline: @60<0 Опція JUSTIFY Enter 18. Ввести на креслення багаторядковий текст. Для цього необхідно обрати команду Multiline Text, яка розкривається зі списку піктограми Multiline Text стрічки інструментів Annotation вкладки Home . 19. Задати двома діагонально розташованими точками габаритний прямокутник, в якому буде розміщено текстовий блок: перша точка 270,20 , друга – 410,60. 20. Змінити основні властивості тексту: - стиль - Standard, 5 (стрічка інструментів Style); - начертання та гарнітуру шрифту - Italic, Arial Black (стрічка інструментів Formatting); - вирівнювання тексту Justification - Middle Center (MC) (стрічка інструментів Paragraph); Command: _mtext Current text style: "Annotative" Text height: 5 Annotative: Yes Specify first corner: 270,20 Specify opposite corner or [Height/Justify/Line spacing/Rotation/Style/Width/Columns]: Харківський національний університет будівництва та архітектури ХНУБА 21. Побудувати кільце, еліпс, ввести тексти згідно з варіантами завдань, наведеними в табл. 15, 16, 17 на новому шарі з імям Текст N (де N – порядковий номер прізвища студента в навчальному журналі) 22. Зберігти файл з імям «Прізвище.dwg» в указаній викладачем папці.
Контрольні питання 1. Описати основні команди вводу тексту. 2. За допомогою якої команди виконується побудова кільця? 3. Описати параметри, які використовуються при виконанні штриховки. 4. Навести та пояснити опції вводу тексту на креслення. 5. Описати опціїї побудови еліпсу. 6. Якому процесу аналогічен процесс штриховки? 7. З яких етапів складається процес штриховки? 8. Які типи штриховки використано в лабораторній роботі? ЛАБОРАТОРНА РОБОТА №6 ПОБУДОВА МУЛЬТІЛІНІЇ. НАНЕСЕННЯ РОЗМІРІВ Мета роботи:використання команди прорисовки ламаної лінії з одночасним проведенням ряду паралельних ліній, оброзмірювання виробу, що проектується. Читайте також:
|
||||||||
|