МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Command: _mlineCurrent settings: Justification = Top, Scale = 20.00, Style = Поверх1 Specify start point or [Justification/Scale/STyle]:70,50 Specify next point: 210,50 (140<0) Specify next point: 210,160 (110<90) Specify next point: 70,160 (140<180) Specify next point: close Enter 13.Обрати команду Multiline Edit… , в діалоговому вікні якої обрати команду Cut All та натиснути кнопку Close . 14. Вказати відрізки мультілінії, які необхідно потрібним чином відредагувати . В даному випадку це координати точок розриву мультілінії: перша точка з координатами 210,120, друга з координатами 210, 90. 15. Перейти во вкладку Annotate , в якій обрати стрічку інструментів Dimensions. 16. Обрати стиль ISO-25, тип розміру Linear та вказати на мультілінії початкову та кінцеву точку внутрішньої лінії-елементу та відстань, на якій буде розташована лінія проставлення розмірів. 17. Змінити величину значень проставленних розмірів над розмірною лінією (Text height), стрілки на будівельні засічки за допомогою діалогового вікна Properties( Ctrl+1) (рис. 49) Рисунок 49 – Діалогове вікно Properties
18. Створити новий шар з імям Мульті N , на якому побудувати запропоновану фігуру по даним, наведеним в табл. 19. 19. Створити новий шар з імям Мульті NN , на якому побудувати запропонований поверх плану будинку (табл. 20, рис. 41) 20. Зберігти файл з імям «Прізвище.dwg» в указаній викладачем папці.
Контрольні питання 1. Описати основне призначення мультілінії. 2. За допомогою якої команди створюється новий стиль мультілінії? 3. За допомогою якої команди виконується редагування стилю мультілінії? 4. Перерахувати інструменти редагування мультілінії.
Читайте також:
|
||||||||
|