МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Керівник фінансової служби ___________________________ ____________________________(підпис) (прізвище та ініціали) БЮДЖЕТНИЙ ЗАПИТ: додатковий(Форма-3) Лише після заповнення форм 1 і 2 й у разі наявності пропозицій про збільшення обсягу видатків/надання кредитів загального фонду на плановий рік може бути заповнена Форма-3, в якій потрібно обґрунтувати запропоноване збільшення видатків /надання кредитів (запити на збільшення видатків/надання кредитів можливі лише за бюджетними програмами/проектами, що згідно з нормативними актами визначені пріоритетними). При цьому зменшення головним розпорядником, порівняно з попереднім роком, обсягів видатків/надання кредитів за бюджетними програмами/проектами у зв’язку з перерозподілом, здійсненим під час розподілу обсягу видатків/надання кредитів у пункті 4 Форми-1 з метою збільшення інших видатків/надання кредитів, не є підставою для формування додаткової потреби у фінансуванні (пропозицій щодо збільшення обсягів видатків/надання кредитів загального фонду) за такими бюджетними програмами/проектами. У пункті 2.1 показники у графах 3, 4, 5 повинні збігатися з показниками у графах 5, 6, 7 пункту 4 таблиці Форми-1 за відповідними бюджетними програмами/проектами. У цій формі в графі 6 заповнюються тільки ті бюджетні програми (проекти), які згідно з положеннями нормативно-правових актів (пункт 11.4 Форми-2) не забезпечені обсягом видатків / кредитів загального фонду на плановий рік і є пріоритетними. При цьому за кожним кодом тимчасової класифікації видатків суми наводяться в розрізі економічної класифікації видатків/класифікації кредитування. У графі 8 обґрунтовується необхідність додаткових коштів із загального фонду на плановий рік у розрізі економічної класифікації видатків/класифікації кредитування (з обов’язковим посиланням на нормативний документ, відповідно до якого необхідні додаткові кошти), визначається вплив у разі виділення цих коштів на виконання бюджетних програм/проектів у плановому році, у тому числі в розрізі результативних показників, зміни результативних показників, що характеризують виконання бюджетної програми (проекту), у разі виділення додаткових коштів та у разі невиділення їх із загального фонду на плановий рік, а також альтернативні заходи, розроблені для забезпечення виконання бюджетної програми/проекту. У пункті 2.2 показники у графах 3 і 5 повинні збігатися з показниками у графах 10 й 11 пункту 4 таблиці Форми-1 за відповідними бюджетними програмами/проектами. У графах 4 й 6 заповнюються тільки ті бюджетні програми(проекти), що не забезпечені прогнозним обсягом видатків на два наступні за плановим роки, у разі виділення цих коштів визначається вплив на виконання бюджетних програм/проектів, зміни результативних показників, які характеризують виконання бюджетної програми/проекту у разі виділення додаткових коштів та наслідки у разі їх невиділення. У графі 7 обґрунтовується необхідність додаткових коштів із загального фонду на плановий рік у розрізі економічної класифікації видатків/кредитування (з обов’язковим посиланням на нормативний документ, відповідно до якого необхідні додаткові кошти). При цьому обґрунтування має охоплювати: — обґрунтування, чому неможливо забезпечити виконання бюджетних програм/проектів у межах обсягу видатків/надання кредитів загального фонду на плановий рік; — аналіз впливу виділення додаткових коштів на виконання бюджетних програм/проектів у плановому році з наведенням пояснень щодо впливу на результативні показники продукту та ефективності, та по двох наступних роках з наведенням конкретних очікуваних результатів. У цьому пункті слід обов’язково проаналізувати додаткові запити порівняно з відповідними видатками / обсягами надання кредитів за два попередні роки (у разі, якщо такі були). При заповненні таблиці змін результативних показників, що характеризують виконання бюджетної програми/проекту, необхідно показати, як зміняться результативні показники затрат, продукту, ефективності та якості у разі виділення додаткових коштів у плановому році. При формулюванні наслідків слід розглянути ті, що очікуються у разі непроведення зазначених видатків / надання кредитів, та пояснити, які альтернативні заходи були здійснені головним розпорядником для забезпечення виконання бюджетної програми/проекту. БЮДЖЕТНИЙ ЗАПИТ НА НАСТУПНИЙ РІК: додатковий(Форма 2010-3)
(найменування головного розпорядникакоштів державного бюджету)КВК Читайте також:
|
||||||||
|