МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Керівник фінансової служби _____________________________ ______________________________(підпис) (прізвище та ініціали)
При складанні розрахунків використовуються різні методи, а саме: — метод економічного аналізу, за допомогою якого визначається ступінь виконання бюджетних призначень за минулий рік, характеризується стан виконання в поточному році, встановлюються причини відхилень; — нормативний метод, в основі якого лежать нормативи фінансових витрат на одиницю послуг, що надаються; — екстраполярний метод, коли, виходячи зі звітних даних за попередні роки, на основі їх динаміки визначаються фінансові показники, а отримані суми екстраполюються на наступний рік; — програмно-цільовий метод бюджетування (див. ілюстративний матеріал). Якщо певний інвестиційний проект, програма того чи іншого головного розпорядника включені у бюджетну програму, яка буде забезпечувати її коштами протягом декількох років, до бюджетного запиту включаються пропозиції про виділення бюджетних коштів на фінансування тієї частини проекту, програми з відповідними обґрунтуваннями, розрахунками вигод та витрат щодо реалізації, яка буде виконана в відповідному бюджетному періоді. Необхідною умовою бюджетного фінансування є схвалення проекту програми у встановленому законом порядку. Головні розпорядники бюджетних коштів, подаючи бюджетні запити, зобов’язані забезпечити своєчасність надходження бюджетних запитів, достовірність інформації, розрахунків, а також відповідний зміст бюджетного запиту. Міністр фінансів під час розгляду бюджетних запитів не враховує видатків, якщо головні розпорядники не належним чином їх обґрунтували або порушили вимоги, встановлені Міністерством фінансів в інструктивних матеріалах. Важливим є для головних розпорядників включення інформації про свої індикативні прогнозні показники. Наприклад, якщо це галузь економіки, то такими показниками є обсяг продукції, яка вироблятиметься, її динаміка, рівень інвестицій, у тому числі іноземних, динаміка обсягів продажу і т.д. Якщо це регіон, то враховуються такі показники: питома вага регіону у ВВП країни, платіжний баланс, частка доходів місцевих бюджетів у загальнодержавних доходах. Відповідальність за своєчасність подання Міністерству фінансів бюджетних запитів, їх своєчасність, достовірність та обґрунтування покладено на головних розпорядників коштів державного бюджету. Наведена в запитах інформація має бути достатньою для аналізу показників проекту Державного бюджету України, індикативних прогнозних показників державного бюджету на наступні за плановим два бюджетні періоди та для розробки пропозицій проекту Державного бюджету України.
Читайте також:
|
||||||||
|