МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
ІІІ. Об'єднаний метод подібності і відмінності.Якщо два (або більше) випадки, в яких має місце досліджуване явище, подібні тільки однією обставиною, яка передує виникненню цього явища, а два (чи більше) випадки, в одному з яких це явище відсутнє, а в іншому є присутнім, відрізняються тільки відсутністю/присутністю цієї обставини, то, імовірно, ця обставина і є причиною досліджуваного явища. Схема: АВС→а АВСD→а АDЕ →а ВСD→ ◊(А→а), тобто імовірно, що А – причина а. При цьому аналіз випадків, в яких спостерігається ознака на фоні тільки одного чинника, що повторюється в усіх випадках, доповнюється аналізом випадків, в яких цей чинник і досліджувана ознака відсутні. Приклад: У ряді економічно слаборозвинених країн сталася валютно-фінансова криза. В одній з них їй передували інтервенція валютних спекулянтів на біржі (А), галопуюча інфляція (В), зростаючий дефіцит держбюджету (С). В іншій країні мали місце інтервенція валютних спекулянтів на біржі (А), галопуюча інфляція (В), зростаючий дефіцит держбюджету (С), неконкурентоспроможність національного виробництва на світовому ринку (D). У третій – інтервенція валютних спекулянтів на біржі (А), неконкурентоспроможність національного виробництва (D) і різке зниження цін на сировину, що експортується, на світовому ринку (Е). У країні ж з галопуючою інфляцією (В), дефіцитним бюджетом (С) і виробництвом, неконкурентним на світовому ринку (D), антикризовим валютно-фінансовим регулюванням і контролем за діяльністю гравців на валютній біржі із закриттям доступу на неї великим міжнародним спекулянтам гострої фази кризи вдалося уникнути. Отже, саме організовані дії інтернаціонального спекулятивного капіталу викликали в перших трьох країнах обвал курсу національних валют, спровокували біржову паніку, яка на тлі структурних економічних проблем переросла в повномасштабну валютно-фінансову кризу. У той же час самі економічні проблеми могли б знайти поетапне вирішення при відповідній макроекономічній політиці держав і строгому валютно-фінансовому регулюванні і тим самим вдалося б уникнути такого масштабу кризи.
|
||||||||
|