Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



MARKETING MIX IN ACTION

6* before you listen to Dialogue No 1 use Glossary to matchthe words below with their definitions.

 


a. target market

b. market segmentation

c. marketing plan

d. marketing strategy

e. marketing opportu­nity

f. marketing effort

 

a. plan, usually annual, for a com­pany's marketing activities, specifying expenditure and expected revenue and profits

b. possibility of going into a mar­ket for the first time

c. division of the market or consumers into certain cate­gories according to their buying habits

d. company's marketing activi­ties

e. market in which a company is planning to sell its goods

f. strategy or planning for mar­keting activities


 

 


Читайте також:

  1. A. Read the short extract from the interview and recognize any constructions expressing Future Actions.
  2. Apparel Marketing
  3. ESSENTIALS OF MARKETING
  4. EXTRACTION OF FACTUAL DATA FROM TEXTS
  5. Forms of action
  6. Fractions (прості дробі)
  7. International Business Transactions
  8. International Marketing Research on the Web
  9. JOB SATISFACTION
  10. Look at the graph and discuss in pairs target actions on materials, products and sectors with the greatest scope for improving environmental outcomes.
  11. Mannerisms and actions with the hand
  12. Marketing




Переглядів: 729

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
ESSENTIALS OF MARKETING | Dialogue No 1 (274 words)

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.002 сек.