Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Magazines

Although magazines now rank only fifth among the media in total dollar revenue, more manufacturers advertise rather in magazines than in any other medium. A particular advantage of magazines is their selective readership:most magazines appealto some groups and not to others, such as magazines on hunting and fishing, skiing, jogging, automobiles, etc. A manufacturer can direct a message to the segment of the total market that rep­resents the most potential and thereby have a minimum of waste circulation;in other words, the various specialized magazines enhancea selective market segmentation strategy.Magazines also offer a high degree of geographic selectivity.

Magazines are read in a leisurely fashion, compared with newspapers. Some, such as National Geographic and Fortune, may be kept for years. They are often found in doctors' and 'business' reception rooms, and thereby have a much wider readershipthan circulation figures would indicate. Most magazines are printed on good paper and provide excellent __ colour ads. But there are some limitations. Magazines lack ^flexibility: changes cannot be made for several weeks before publication date - a factor that discourages the use of price in most ads. The infrequency with which magazines reach the market, compared with other media, can also be a drawback.


Читайте також:

  1. Cut out some pictures of people from magazines - pop stars, sportsmen, TV stars.
  2. Newspapers and Magazines in Ukraine.




Переглядів: 566

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
ADVERTISING MEDIA | Direct Mail

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.002 сек.