МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||||||||
Useful Language
15 Read what famous people said about goals of advertising. Discuss the position of the authors. Support your point of view with reasons and examples from your reading, your observations or your own experience. Use the expressions from the Useful Language box. The very first law in advertising is to avoid the concrete promise and cultivate the delightfully vague. Bill Cosby (1937-), American actor, producer The aim of advertising is to know the customer and understand what product or service fits him and sells itself. Peter F. Drucker, American management consultant The headline is the most important element of an ad. It must offer a promise to the reader of a believable benefit. And it must be phrased in a way to make it memorable. Morris Hite Advertising may be described as the science of arresting the human intelligence long enough to get money from it. Stephen B. Leacock (1869-1944), Canadian humorist, economist Advertising is a valuable economic factor because it is the cheapest way of selling goods, particularly if the goods are worthless. Sinclair Lewis (1885-1951), American novelist, Nobel Prize Winner 16 Read what famous people said about the essence of advertising. Discuss the extent to which you agree or disagree with the opinion stated below. Support your point of view with reasons and examples from your reading, your observations or your own experience. Use the expressions from the Useful Language box. 1.Advertising is the greatest art form of the twentieth century. Marshall Mcluhan (1911-1980), Canadian communications theorist 2. What you say in advertising is more important than how you say it. David Ogilvy (1911-), American businessman, advertising expert 3. You can tell the ideals of a nation by its advertisements. Norman Douglas (1868-1952), British author 4. Promise, large promise, is the soul of an advertisement. _j Samuel Johnson (1709-1784), British author 5. Early to bed, early to rise, work like hell, and advertise. Laurence J. Peter
Chapter SEVEN PROMOTION Unit 1. READING AND TRANSLATION PRACTICE
Читайте також:
|
||||||||||||||
|