Література
1. Алешина И. В. Паблик рилейшнз для менеджеров и бизнесменов. — М., 1997.
2. Блэк Сэм. Введение в паблик рилейшнз. — Ростов на/Д, 1998.
3. Занецька О. В. Нові засоби масової комунікації (соціокультурний аспект). — К., 1993.
4. Королько В .Г. Паблік рилейшнз. Наукові основи, методика, практика: Підручник. — 2-ге вид., допов. — К., 2001.
5. Почепцов Г. Паблік рилейшнз: Навч. посіб. — К., 2000.
6. Синяева И. М. Паблик рилейшнз в коммерческой деятельности: Учеб./ Под ред. проф. Г. А. Васильева. — М., 1998.
7. Слісаренко І. Ю. Паблік рилейшнз у системі комунікації та управління. — К., 2001.
ТЕМА 7. Зв’язки з громадськістю в промисловості та комерційній діяльності
Сутність і завдання системи зв’язків з громадськістю в промисловості
Особливості зв’язків з громадськістю в комерційній діяльності
Читайте також: - II. Спеціальна література
- V. Довідкова література
- А. Література.
- Базова література
- Базова література
- Базова навчально-методична література
- Використана література
- Використана література
- ВИКОРИСТАНА ЛІТЕРАТУРА
- ВИКОРИСТАНА ЛІТЕРАТУРА
- Використана література
- Використана література
Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:
|
|