Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



распределения теоретических вопросов и практических ситуаций для индивидуального выполнения

ПРЕДПОСЛЕДНЯЯ ЦИФРА ШИФРА ПОСЛЕДНЯЯ ЦИФРА ШИФРА
 
1, 41, 21 11, 51, 31 21, 1, 41 31, 11, 51 41, 21, 1 51, 31, 11 1, 41, 21 11, 51, 31 21, 1, 41 31, 11, 51
2, 42, 22 12, 52, 32 22, 2, 42 32, 12, 52 42, 22, 2 52, 32, 12 2, 42, 22 12, 52, 32 22, 2, 42 32, 12, 52
3, 43, 23 13, 53, 33 23, 3, 43 33, 13, 53 43, 23, 3 53, 33, 13 3, 43, 23 13, 53, 33 23, 3, 43 33, 13, 53
4, 44, 24 14, 54, 34 24, 4, 44 34, 14, 54 44, 24, 4 54, 34, 14 4, 44, 24 14, 54, 34 24, 4, 44 34, 14, 54
5, 45, 25 15, 55, 35 25, 5, 45 35, 15, 55 45, 25, 5 55, 35, 15 5, 45, 25 15, 55, 35 25, 5, 45 35, 15, 55
6, 46, 26 16, 56, 36 26, 6, 46 36, 16, 56 46, 26, 6 56, 36, 16 6, 46, 26 16, 56, 36 26, 6, 46 36, 16, 56
7, 47, 27 17, 57, 37 27, 7, 47 37, 17, 57 47, 27, 7 57, 37, 17 7, 47, 27 17, 57, 37 27, 7, 47 37, 17, 57
8, 48, 28 18, 58, 38 28, 8, 48 38, 18, 58 48, 28, 8 58, 38, 18 8, 48, 28 18, 58, 38 28, 8, 48 38, 18, 58
9, 49, 29 19, 59, 39 29, 9, 49 39, 19, 59 49, 29, 9 59, 39, 19 9, 49, 29 19, 59, 39 29, 9, 49 39, 19, 59
10, 50, 30 20, 60, 40 30, 10, 50 40, 20, 60 50, 30, 10 60, 40, 20 10, 50, 30 20, 60, 40 30, 10, 50 40, 20, 60

Читайте також:

  1. V. Список вопросов и требования к экзамену
  2. ВОПРОСЫ ДЛЯ ОЦЕНКИ ПРАКТИЧЕСКИХ
  3. Глаголы индивидуального
  4. Для симметричного распределения - мат.ожидание, мода и медиана совпадают.
  5. Задание для выполнения лабораторной работы 13.
  6. Задания для практических и семинарских занятий
  7. Классификация основных видов анкетных вопросов
  8. Классификация чрезвычайных ситуаций природного характера
  9. Краткие теоретические сведения для выполнения контрольной работы № 1 и решение типовых задач
  10. Краткие теоретические сведения для выполнения контрольной работы № 2 и решение типовых задач
  11. Критические точки распределения Фишера-Снедекора
  12. МЕТОДИЧЕСКИЕ РЕКОМЕНДАЦИИ ДЛЯ ПРАКТИЧЕСКИХ ЗАНЯТИЙ




Переглядів: 437

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
 | Тема 1. Вступ. Предмет, метод та періодизація курсу “Історія економіки та економічної думки”.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.02 сек.