МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
МЕТОДИЧЕСКИЕ РЕКОМЕНДАЦИИ ДЛЯ ПРАКТИЧЕСКИХ ЗАНЯТИЙ
Функції управління маркетингом потребують необхідність відповідних структур і персоналу у складі апарату управління. У фірмах другою особою після Голови фірми є директор з маркетингу (або комерційний директор, до якого в першу чергу входять функції маркетингу. В його підпорядкуванні знаходяться такі підрозділи: Ø відділ маркетингу, який займає головне становище; він розробляє стратегію маркетингу, здійснює ситуаційний аналіз, розробляє цінову політику, складає маркетингові програми та оцінює можливості їх реалізації; Ø комерційний відділ, який здійснює укладання контрактів та веде оперативний контроль за їх виконанням; Ø відділ транспортних операцій, який для кожної угоди визначає раціональний вид транспорту, маршрути транспортування та виконує транспортні операції; Ø валютно-фінансовий відділ, який розробляє і балансує валютні надходження; для кожної угоди визначається ціна у відповідній валюті (у валюті покупця) та обсяг продаж у цій валюті, планується надходження валют; Ø юридичний відділ; Ø відділ реклами.
Кафедра медицинской биофизики и информатики
МЕТОДИЧЕСКИЕ РЕКОМЕНДАЦИИ ДЛЯ ПРАКТИЧЕСКИХ ЗАНЯТИЙ Тема: Контрольная работа: «Использование основных навыков работы с MS Word при создании текстовых документов»
Дисциплина:ООDОO5 Inf 1105 ИНФОРМАТИКА Курс:первый Специальность:5В130100 «Общая медицина»
Составитель: Ст.преподаватель Абдуллина З.Т.
Караганда, 2013 Обсуждена на заседании кафедры. Протокол №_____ от «____»______ 200__ г.
Утверждена зав. кафедрой __________________ Койчубеков Б. К. ТЕМА:Контрольная работа: «Использование основных навыков работы с MS Word при создании текстовых документов» ЦЕЛЬ:Проверить знания по пройденному материалу. ЗАДАЧИ ОБУЧЕНИЯ: В результате изучения темы студент должен: · Оценить свои знания по теме «Прикладное программное обеспечение. Текстовый редактор Word. Пользовательский интерфейс»; · Оценить свои знания по теме «Работа с текстом, форматирование редактирование»; · Оценить свои знания по теме «Работа с таблицами»; · Оценить свои знания по теме «Работа с графическими объектами формулами».
ОСНОВНЫЕ ВОПРОСЫ ТЕМЫ: · Запуск программы Microsoft Word. · Пользовательский интерфейс текстового процессора Microsoft Word. · Создание нового документа. · Ввод и редактирование текста при помощи клавиатуры. · Основы работы с панелями инструментов. · Способы форматирования текста при помощи мыши. · Изменение типа, цвета и размера шрифта. · Выравнивание текста. · Создание нумерованного, маркированного списка. · Вставка и редактирование колонтитулов. · Нумерация страниц. · Вставка в документ таблицы, способы. · Форматирование таблицы, автоформат. · Добавление строк и столбцов. · Разбиениение и объединения ячеек. · Ввод данных в таблицу. · Изменение направления текста. · Вычисления в таблице. · Выравнивание текста. · Вставка в документ рисунка. · Изменение размера рисунка. · Объединение(группирование) рисунков. · Использование панелей инструментов для редактирования рисунков. · Вставка диаграммы. · Ввод данных в диаграмму. · Изменения типа и вида диаграммы. · Вставка формул и работа с редактором формул.
МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ И ПРЕПОДАВАНИЯ: Беседа. Выполнение практического задания. ЛИТЕРАТУРА: 1. Информатика: учебник для 10 – 11 классов общеобразовательной школы. Базовый курс / Н. Ермеков, Н. Стифутина, В. Криворучко, Л. Кафтункина. Алматы: Атамұра, 2003 – 432 с. 2. Гельман В.Я. Медицинская информатика: практикум (2-е изд.). – СПб: Питер, 2002. – 480 с. 3. 30 уроков по информатике. Экспериментальный учебник для старших классов общеобразовательных школ / Балафанов Е.К., Бурибаев Б., Даулеткулов А.Б. – Алматы: 1999 – 443с.: ил. 4. Информатика. Базовый курс / Симонович В.Б. и др. – СПб: Пит2001- 640с.
Читайте також:
|
||||||||
|