Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






МЕТОДИЧЕСКИЕ РЕКОМЕНДАЦИИ ДЛЯ ПРАКТИЧЕСКИХ ЗАНЯТИЙ

 

Функції управління маркетингом потребують необхідність відповідних структур і персоналу у складі апарату управління.

У фірмах другою особою після Голови фірми є директор з маркетингу (або комерційний директор, до якого в першу чергу входять функції маркетингу.

В його підпорядкуванні знаходяться такі підрозділи:

Ø відділ маркетингу, який займає головне становище; він розробляє стратегію маркетингу, здійснює ситуаційний аналіз, розробляє цінову політику, складає маркетингові програми та оцінює можливості їх реалізації;

Ø комерційний відділ, який здійснює укладання контрактів та веде оперативний контроль за їх виконанням;

Ø відділ транспортних операцій, який для кожної угоди визначає раціональний вид транспорту, маршрути транспортування та виконує транспортні операції;

Ø валютно-фінансовий відділ, який розробляє і балансує валютні надходження; для кожної угоди визначається ціна у відповідній валюті (у валюті покупця) та обсяг продаж у цій валюті, планується надходження валют;

Ø юридичний відділ;

Ø відділ реклами.

 

 

 

Кафедра медицинской биофизики и информатики

 

МЕТОДИЧЕСКИЕ РЕКОМЕНДАЦИИ ДЛЯ ПРАКТИЧЕСКИХ ЗАНЯТИЙ

Тема: Контрольная работа: «Использование основных навыков работы с MS Word при создании текстовых документов»

 

 

Дисциплина:ООDОO5 Inf 1105 ИНФОРМАТИКА

Курс:первый

Специальность:5В130100 «Общая медицина»

 

 

Составитель:

Ст.преподаватель Абдуллина З.Т.

 

 

Караганда, 2013


Обсуждена на заседании кафедры.

Протокол №_____ от «____»______ 200__ г.

 

Утверждена зав. кафедрой

__________________ Койчубеков Б. К.


ТЕМА:Контрольная работа: «Использование основных навыков работы с MS Word при создании текстовых документов»

ЦЕЛЬ:Проверить знания по пройденному материалу.

ЗАДАЧИ ОБУЧЕНИЯ:

В результате изучения темы студент должен:

· Оценить свои знания по теме «Прикладное программное обеспечение. Текстовый редактор Word. Пользовательский интерфейс»;

· Оценить свои знания по теме «Работа с текстом, форматирование редактирование»;

· Оценить свои знания по теме «Работа с таблицами»;

· Оценить свои знания по теме «Работа с графическими объектами формулами».

 

ОСНОВНЫЕ ВОПРОСЫ ТЕМЫ:

· Запуск программы Microsoft Word.

· Пользовательский интерфейс текстового процессора Microsoft Word.

· Создание нового документа.

· Ввод и редактирование текста при помощи клавиатуры.

· Основы работы с панелями инструментов.

· Способы форматирования текста при помощи мыши.

· Изменение типа, цвета и размера шрифта.

· Выравнивание текста.

· Создание нумерованного, маркированного списка.

· Вставка и редактирование колонтитулов.

· Нумерация страниц.

· Вставка в документ таблицы, способы.

· Форматирование таблицы, автоформат.

· Добавление строк и столбцов.

· Разбиениение и объединения ячеек.

· Ввод данных в таблицу.

· Изменение направления текста.

· Вычисления в таблице.

· Выравнивание текста.

· Вставка в документ рисунка.

· Изменение размера рисунка.

· Объединение(группирование) рисунков.

· Использование панелей инструментов для редактирования рисунков.

· Вставка диаграммы.

· Ввод данных в диаграмму.

· Изменения типа и вида диаграммы.

· Вставка формул и работа с редактором формул.

 

 

МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ И ПРЕПОДАВАНИЯ:

Беседа.

Выполнение практического задания.

ЛИТЕРАТУРА:

1. Информатика: учебник для 10 – 11 классов общеобразовательной школы. Базовый курс / Н. Ермеков, Н. Стифутина, В. Криворучко, Л. Кафтункина. Алматы: Атамұра, 2003 – 432 с.

2. Гельман В.Я. Медицинская информатика: практикум (2-е изд.). – СПб: Питер, 2002. – 480 с.

3. 30 уроков по информатике. Экспериментальный учебник для старших классов общеобразовательных школ / Балафанов Е.К., Бурибаев Б., Даулеткулов А.Б. – Алматы: 1999 – 443с.: ил.

4. Информатика. Базовый курс / Симонович В.Б. и др. – СПб: Пит2001- 640с.

 

 



Читайте також:

  1. II. УЧЕБНЫЕ И МЕТОДИЧЕСКИЕ ПОСОБИЯ, ПРАКТИКУМЫ
  2. Гигиенические требования к школьному режиму, продолжительности школьного дня, урока и перемен, расписанию учебных занятий.
  3. Материалы для практических занятий
  4. Материалы для практических занятий
  5. Материалы для практических занятий
  6. Методические материалы по обоснованию предложений
  7. Методические материалы по совершенствованию проведения
  8. Методические подходы к выбору альтернативных источников финансиро-вания.
  9. Методические рекомендации
  10. Методические рекомендации
  11. Методические рекомендации
  12. МЕТОДИЧЕСКИЕ РЕКОМЕНДАЦИИ




Переглядів: 575

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Тема: Літературний сюжет. Особливості побудови сюжету в сценаріях театралізованих заходів. | Економіка підприємства як галузь економічної науки, її мета та структурна будова

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.006 сек.