Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Викладач___Тетяна____________________________________

Тема заняття: Erste Kontakte. Personen und Hobbys-

Навчальна мета:

Вступний курс фонетики, довгі та короткі голосні. Специфіка вимови звуків qu, „j“ та редукованого „r“ в німецькій мові,мелодика речення, наголос німецької мови. Сформувати та розвивати вміння та навички слухачів у спілкуванні німецькою мовою на елементарному рівні, опираючись на відповідні мовні кліше вміти розповідати про своє захоплення/ хобі, а також а також в діалогічній формі вести бесіду між собою на задану тему ; сприяти формуванню використовувати отриману інформацію для реалізації комунікативних завдань.

Розвиваюча мета:

1. Розвивати логічне мислення студентів через проведення таких операцій як аналіз, порівняння, систематизація.

2. Розвивати мовну і слухову пам’ять.

3. Підвищувати стилістичну культуру мовлення.

4. Розвивати зв’язне усне й писемне мовлення, творчу уяву.

5. Розвивати вміння і навички правильного користування набутими знаннями на практиці.

Тип заняття:

Заняття засвоєння нових знань.

Обладнання: роздатковий матеріал , текстові завдання ілюстративний матеріал, завдання на картках

Література :

1.Матеріали з Інтернет-джерел//www.deutsch-portal.com .

2. Anne Busche- Begegnungen- Spachniveau A1: Schubert Verlag, Leipzig, 240 s.

 

Схематичний план заняття

Початок заняття

1-Організаційний момент. Привітання. Бесіда з слухачами. Повідомлення теми те мети заняття.

2-Актуалізація опорних знань, життєвого досвіду слухача та мотивація навчально-пізнавальної діяльності.

Основна частина заняття

2-1-. Вступний курс Перші кроки до німецької мови. Die Ersten Kontakte. Personen und Hobbys [1] s.18

2.2. Тренування навичок читання звуків qu, „j“ та редукованого „r“ в німецькій мові;

2-3. вивчення та активізація елементарних мовних кліше:інтереси/ захоплення , хобі

 

 

Заключна частина заняття

3.1. Підсумки заняття. Пояснення домашнього завдання.


Дисципліна:Іноземна мова(німецька)

Індивідуальне заняття_(Niveau A2)_____________

Дата_17._02.2015_____________________

Час проведення заняття:14.30-15.30

Тривалість заняття:60 хв.

Викладач___Тетяна____________________________________


Читайте також:

  1. Викладач___Тетяна____________________________________
  2. Викладач___Тетяна____________________________________
  3. Викладач___Тетяна____________________________________
  4. Викладач___Тетяна____________________________________




Переглядів: 589

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Викладач___Тетяна____________________________________ | Слухач: Жанна

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.08 сек.