МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Слухач: ЖаннаТема заняття: Aufnahmegespräch. Навчальна мета: Введення нових лексичних одиниць, які базуються на медичній термінології ( професійного спрямування) згідно теми, систематизувати лексичний матеріал з теми, сприяти його запам’ятовуванню, тренувати навички монологічного та діалогічного мовлення. Сформувати та розвивати вміння та навички слухача у спілкуванні німецькою мовою в межах тематики, самостійної роботи над мовою, сприяти формуванню використовувати отриману інформацію для реалізації комунікативних завдань Удосконалювати вміння слухача курсів у спілкуванні на задану тему, ведення бесіди, використовуючи нові лексичні одиниці згідно теми, вміння логічно мислити, робити аналіз, висновки та узагальнення, удосконалювати граматичні вміння та навички згідно теми Розвиваюча мета: Ø Розвивати логічне мислення студентів через проведення таких операцій як аналіз, порівняння, систематизація. Ø Розвивати мовну і слухову пам’ять. Ø Підвищувати стилістичну культуру мовлення. Ø Розвивати зв’язне усне й писемне мовлення, творчу уяву. Ø Розвивати вміння і навички правильного користування набутими знаннями на практиці. Тип заняття: Заняття засвоєння нових знань. Обладнання: роздатковий матеріал , текстові завдання ілюстративний матеріал, завдання на картках Література : § Матеріали з Інтернет-джерел//www.deutsch-portal.com . § Deutsch im Krankenhaus.: Lagenscheidt , 2009, 132 s.
Схематичний план заняття Початок заняття Ø Організаційний момент. Привітання. Бесіда з слухачем. Повідомлення теми те мети заняття. Ø Актуалізація опорних знань, життєвого досвіду слухача та мотивація навчально-пізнавальної діяльності Ø Підготовка вивчення нового матеріалу. Мовленнєва зарядка (використання скоромовок, прислів’їв. Чи асоціативних вправ для більш ефективного запам’ятовування нового матеріалу) . Основна частина заняття 2-1-. Розвиток усного мовлення. Виконання вправ на активізацію мовленнєвих зразків. Створення установки на сприймання і розуміння тексту. [2] s.65 2.2. Удосконалення навичок сприймання іншомовного мовлення.Прослуховування аудіо матеріалів та виконання завдань до них .[2] s. 66-67. 2.3.Бесіда на основі прослуханого. Виконання вправ на закріплення ЛО з теми. [2] с. 68 2.4. Активізація навичок перекладу з української мови на німецьку і навпаки, використовуючи професійну лексику (медичного спрямування ). Читайте також:
|
||||||||
|