Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Слухач: Катя

Тема заняття: Reflexivpronomen . Krankheiten

Навчальна мета:

Введення нових лексичних одиниць згідно теми, сприяти їх запам’ятовуванню, тренувати навички монологічного та діалогічного мовлення. Сформувати та розвивати вміння та навички слухача у спілкуванні німецькою мовою в межах тематики, самостійної роботи над мовою, сприяти формуванню використовувати отриману інформацію для реалізації комунікативних завдань. Удосконалювати вміння слухача курсів у спілкуванні на задану тему, ведення бесіди, використовуючи нові лексичні одиниці згідно теми, вміння логічно мислити, робити аналіз, висновки та узагальнення, удосконалювати граматичні вміння та навички згідно теми

Розвиваюча мета:

o Розвивати логічне мислення студентів через проведення таких операцій як аналіз, порівняння, систематизація.

Ø Розвивати мовну і слухову пам’ять.

Ø Підвищувати стилістичну культуру мовлення.

Ø Розвивати зв’язне усне й писемне мовлення, творчу уяву.

Ø Розвивати вміння і навички правильного користування набутими знаннями на практиці.

Тип заняття:

Заняття формування нових вмінь та навичок .

Обладнання: роздатковий матеріал , текстові завдання ілюстративний матеріал, завдання на картках

Література :

1.Матеріали з Інтернет-джерел//www.deutsch-portal.com .

2. Anne Busche- Begegnungen- Spachniveau A1: Schubert Verlag, Leipzig, 240 s.

 

Схематичний план заняття

Початок заняття

1-Організаційний момент. Привітання. Бесіда з слухачем. Повідомлення теми те мети заняття.

2-Актуалізація опорних знань, життєвого досвіду слухача та мотивація навчально-пізнавальної діяльності.

Основна частина заняття

2.1.Введення слухача курсів в іншомовне середовище. Активізація навичок сприйняття іншомовного мовлення шляхом перегляду відеофрагрмента і його перекладу.

2-2-. Введення нових ЛО згідно теми за допомогою методичних карток.

2.3. Активізація навичок перекладу ( речення на переклад з української на німецьку і навпаки)

2.2.Закріплення вивчених лексичних одиниць, виконання лексичних вправ на запам’ятовування вивчених нових одиниць.

Заключна частина заняття

3.1. Підсумки заняття. Пояснення домашнього


Дисципліна:Іноземна мова(німецька)

Заняття (міні група 2 чоловіка, рівень А1, початківець)

Дата__08. 02. 2015_____________________

Час проведення заняття: 12.30-14.00

Тривалість заняття:90 хв.


Читайте також:

  1. Слухач: Алла
  2. Слухач: Алла
  3. Слухач: Жанна
  4. Слухач: Жанна
  5. Слухач: Катя
  6. Слухач: Катя
  7. Слухач: Катя
  8. Слухач: Катя




Переглядів: 424

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Слухач: Жанна | Викладач___Тетяна____________________________________

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.