Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Слухач: Алла

Тема заняття: Im Büro

Навчальна мета:

Вступний курс фонетики, правила читання дифтонгів німецької мови. Сформувати та розвивати вміння та навички слухача у спілкуванні німецькою мовою на елементарному рівні, опираючись на відповідні мовні кліше , сприяти формуванню використовувати отриману інформацію для реалізації комунікативних завдань. Навчити слухача курсів вести розповідь в діалогічній і монологічних формах, опираючись на схему (мовний шаблон).

Удосконалювати вміння слухачів у спілкуванні на задану тему.

Розвиваюча мета:

6. Розвивати логічне мислення студентів через проведення таких операцій як аналіз, порівняння, систематизація.

7. Розвивати мовну і слухову пам’ять.

8. Підвищувати стилістичну культуру мовлення.

9. Розвивати зв’язне усне й писемне мовлення, творчу уяву.

10. Розвивати вміння і навички правильного користування набутими знаннями на практиці.

Тип заняття:

Заняття засвоєння нових знань.

Обладнання: роздатковий матеріал , текстові завдання ілюстративний матеріал, завдання на картках

Література :

1.Матеріали з Інтернет-джерел//www.deutsch-portal.com .

2. Anne Busche- Begegnungen- Spachniveau A1: Schubert Verlag, Leipzig, 240 s.

 

Схематичний план заняття

Початок заняття

1-Організаційний момент. Привітання. Бесіда з слухачами. Повідомлення теми те мети заняття.

2-Актуалізація опорних знань, життєвого досвіду слухача та мотивація навчально-пізнавальної діяльності.

Основна частина заняття

2-1-. Вступний курс. Перші кроки до німецької мови. Die Ersten Kontakte. Im Büro. Die Einrichtung im Büro.[1] s.8

2.2. Тренування навичок читання дифтонгів eu, äu, ei, au німецької мови ;

2-3. вивчення та активізація елементарних мовних кліше: опис робочого місця. Облаштування.

 

Заключна частина заняття

3.1. Підсумки заняття. Пояснення домашнього завдання.


Дисципліна:Іноземна мова(німецька)

Заняття (міні група 3 чоловіка, рівень А1, початківець)

Дата__28. 02. 2015_____________________

Час проведення заняття: 16.30-18.00

Тривалість заняття:90 хв.


Читайте також:

  1. Слухач: Алла
  2. Слухач: Жанна
  3. Слухач: Жанна
  4. Слухач: Катя
  5. Слухач: Катя
  6. Слухач: Катя
  7. Слухач: Катя
  8. Слухач: Катя




Переглядів: 404

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
 | 

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.008 сек.