Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Слухач: Жанна

Тема заняття: Flugreise

Навчальна мета:

Активізація мовленнєвих навичок, розвиток спонтанного висловлювання німецькою мовою. Сформувати та розвивати вміння та навички слухача у спілкуванні німецькою мовою в межах тематики, самостійної роботи над мовою, сприяти формуванню використовувати отриману інформацію для реалізації комунікативних завдань

Удосконалювати вміння слухача курсів у спілкуванні на задану тему, ведення бесіди, використовуючи нові лексичні одиниці згідно теми, вміння логічно мислити, робити аналіз, висновки та узагальнення, удосконалювати граматичні вміння та навички згідно теми

Розвиваюча мета:

Ø Розвивати логічне мислення студентів через проведення таких операцій як аналіз, порівняння, систематизація.

Ø Розвивати мовну і слухову пам’ять.

Ø Підвищувати стилістичну культуру мовлення.

Ø Розвивати зв’язне усне й писемне мовлення, творчу уяву.

Ø Розвивати вміння і навички правильного користування набутими знаннями на практиці.

Тип заняття:

Заняття засвоєння нових знань.

Обладнання: роздатковий матеріал , текстові завдання ілюстративний матеріал, завдання на картках

Література :

§ Матеріали з Інтернет-джерел//www.deutsch-portal.com .

· Berliner Platz2 : Langenscheidt , 2005.

Схематичний план заняття

Початок заняття

Ø Організаційний момент. Привітання. Бесіда з слухачем. Повідомлення теми те мети заняття.

Ø Актуалізація опорних знань, життєвого досвіду слухача та мотивація навчально-пізнавальної діяльності

Ø Підготовка вивчення нового матеріалу. Мовленнєва зарядка (використання скоромовок, прислів’їв. Чи асоціативних вправ для більш ефективного запам’ятовування нового матеріалу) .

Основна частина заняття

2-1-. Розвиток усного мовлення. Виконання вправ на активізацію мовленнєвих зразків. Створення установки на сприймання і розуміння іншомовного мовлення. [2] s.87.

2.2. Удосконалення навичок сприймання іншомовного мовлення. Прослуховування аудіо матеріалів та виконання завдань до них .[2] s- 88

2.3.Бесіда на основі прослуханого.

2.5. Сприяти розвиткові навичок перекладу з німецької мови на українську та навпаки ( завдання на переклад)

Заключна частина заняття

3.1. Підсумки заняття. Пояснення домашнього завдання.

 

Дисципліна:Іноземна мова(німецька)

Індивідуальне заняття (рівень А1, початківець)

Дата_06.02.2015___________________

Час проведення заняття: 15.30-16.30

Тривалість заняття:60 хв.

Викладач___Тетяна____________________________________


Читайте також:

  1. Слухач: Алла
  2. Слухач: Алла
  3. Слухач: Жанна
  4. Слухач: Катя
  5. Слухач: Катя
  6. Слухач: Катя
  7. Слухач: Катя
  8. Слухач: Катя




Переглядів: 384

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Викладач___Тетяна____________________________________ | Слухач: Катя

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.001 сек.