Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Role – play

STUDENT A

You are an owner of a business. A representative of an exhibition that will be organized in your city has come to suggest that you participate. Ask him/her appropriate questions. You are interested in receiving some information about what kind of exhibition it is, how your participation might help your business, how much your participation will cost, what you will have to pay for it, and how you will benefit from it. Make your decision about participating and tell the representative about it.

STUDENT B

You are a representative of an exhibition that will be organized in your city. (You will have to decide what kind of exhibition it is). You have come to an owner of a business to convince him/her to participate. Answer in detail all of his/her questions, and try to convince him/her that, despite the cost, participation will be very advantageous to his/her business.

 

Role – play

At the exhibition (fair). Now it is time to give the two presentations you prepared for the exhibition (fair) where your company (partnership) is participating. As one group makes their presentation, the other group`s members play the role of visitors, and then the groups change places.

Each presentation follows this pattern:

a) The person who chosen earlier gives the presentation speech.

b) Visitors ask question and the presenter, with one or two of his/her assistants (also selected earlier), answer them in great detail. The presenter chooses which questions to answer him/herself and which to give to the assistants.

c) Following the question-answer session, everybody in the group (including the presenter) takes the role of a stand attendant. Every stand attendant should talk to one visitor, answer his/her questions and give any of the explanations needed. The aim of every stand attendant is to convince the visitor to buy the products or services, or better yet, to make a contract (agreement) for their regular delivery to his/her store. An attendant may talk to the visitor about one or more product or service. After the conversations are finished, roles are changed, and the second group makes its presentation.

 




Переглядів: 386

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Fairs and Exhibitions | Speaking and Writing.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.