Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Список Інтернет-джерел

1. osvita.ua/school/news/8715/

2. www.edu.kh.ua/.../elektronni_pidruchniki_

3. http://www.mon.gov.ua

4.http://www.iitzo.gov.ua

 

Завдання: законспектувати запитання плану, перевірити засвоєні знання за

допомогою питань для самоконтролю або створити мультимедійну

презентацію «Економіко-географічна характеристика Індії». Підготуватися до

обговорення запитань на семінарському занятті № 3.

 

Питання для самоконтролю:

1. Які корисні копалини видобувають в Індії?

2. Які спільні риси демографічної ситуації Індії та Китаю?

3. Якими засобами в Індії проводиться демографічна політика та які її наслідки?

4. Які зміни відбулися у сільському господарстві країни завдяки «зеленій революції»?

5. Які галузі промисловості Індії стали основою для її індустріалізації?

6. Яка продукція переважає в імпорті та експорті країни?

7. У яких сферах можлива взаємовигідна співпраця Індії та України?

Форма поточного контролю:перевірка конспекту самостійної роботи або

презентації, обговорення питань на семінарському занятті №3.

 

Індія. Цивілізація на півострові Індостан зародилася ще в III тис. до н. е. Європейці почали колонізувати Індію ще в XVI ст.— портуґальців, голландців, французів, англійців вабили її легендарні багатства. Англійці здобули перемогу над суперниками в ході тривалих війн, і з середини XIX ст. до 1947 р. Індія фактично була сировинним додатком Британської імперії. Величезна за площею колонія отримала назву Британської Індії, а незалежність їй вдалося здобути тільки після закінчення Другої світової війни. В 1950 р. Індія була проголошена федеративною республікою в складі Співдружності.

Розташована в Південній Азії на півострові Індостан, омивається водами Індійського океану, до складу її території входять, крім материкової частини, численні острови. Індія межує з Пакистаном, Афганістаном, Китаєм, Непалом, Бутаном, Банґладеш і М’янмою. Через Індію проходять міжнародні торговельні шляхи.

Рівнини і плоскогір’я. Індо-Ґанґська низовина — колиска давньої цивілізації, найвища гірська система світу — Гімалаї. Величезні запаси залізних руд і значні — марганцевих. Значні родовища кам’яного вугілля і нафти, золота, коштовного і напівдорогоцінного, виробного каміння.

Субекваторіальний мусонний клімат. Переважна частина ґрунтів має високу родючість. Річки мають величезний енергетичний потенціал і є джерелом зрошування. Найбільші: Ґанґ, Інд, Брахмапутра.

Індія в природному відношенні — одна з найбагатших країн світу. Це виправдовує одне з її визначень колоніального періоду — «перлина Британської

корони».

Індія — друга держава світу за кількістю населення. Кількість населення Індії перевищила мільярдний рубіж і продовжує швидко зростати. Демографічна політика скорочення народжуваності, що проводиться в країні, дає незначні результати здебільшого через релігійні переконання населення. Понад 80 % населення сповідує індуїзм. Досить широко сповідуються також іслам, сикхізм, буддизм і християнство. Найбільш багатонаціональна країна світу, серед етнічних груп переважають народи індоєвропейської сім’ї. Офіційні мови — хінді і англійська.

Трудові ресурси Індії значні, однак в їх складі переважає некваліфікована робоча сила. Понад 300 млн осіб живуть за межею бідності. Безробіття. Найбільш густо заселені приморські території. Міське населення — 27 %. Найбільші міста — Мумбаї, Колката, Делі, Мадрас.

Індія — аграрно-індустріальна країна, що розвивається, за абсолютними розмірами ВВП входить до числа першої п’ятірки країн світу (3,3 трлн дол. США, 2008 р.). Однак з розрахунку ВВП на душу населення показники Індії відповідають показникам відсталих бідних держав (973 дол. США). Структура ВНП (за вартістю): промисловість — 39 %, сільське господарство — 22 %, сфера послуг — 39 %.

Поряд із розвитком традиційних для економіки країни галузей (сільське господарство, легка промисловість) досить швидкими темпами розвиваються видобувна промисловість і різні галузі обробної. Зараз Індія є одним з найбільших світових виробників і експортерів вугілля, марганцевої та залізної руд.

Є підприємства чорної металургії, важкого і транспортного машинобудування, виробництва електроустаткування, побутової електроніки, хімікатів. Індія першою серед країн, що розвиваються, почала розвивати атомну енергетику, розвивається також аерокосмічна галузь — проведено запуск штучного супутника Землі.

Експорт: тканини і готові швейні вироби (29 % експорту), коштовне каміння і ювелірні вироби (18 %), сільськогосподарські і продовольчі товари (16 %), машини (7 %), руди, медикаменти. На частку Індії припадає 21 % світового експорту чаю. В імпорті Індії переважають паливні ресурси (17 %), машини і обладнання (15 %). Найбільші торгові партнери Індії: США, ФРН, Японія, Велика Британія, Китай, Росія.

 


Читайте також:

  1. IV. Список використаних джерел
  2. IV. СПИСОК РЕКОМЕНДОВАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ І ЗАКОНОДАВСТВА.
  3. V. Список вопросов и требования к экзамену
  4. V.СПИСОК РЕКОМЕНДОВАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ
  5. VІ. СПИСОК РЕКОМЕНДОВАНИХ ДЖЕРЕЛ
  6. БИБЛИОГРАФИЧЕСКИЙ СПИСОК
  7. БИБЛИОГРАФИЧЕСКИЙ СПИСОК
  8. БИБЛИОГРАФИЧЕСКИЙ СПИСОК
  9. БИБЛИОГРАФИЧЕСКИЙ СПИСОК
  10. БИБЛИОГРАФИЧЕСКИЙ СПИСОК
  11. БИБЛИОГРАФИЧЕСКИЙ СПИСОК
  12. Библиографический список




Переглядів: 388

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Тема 2.5. Економіко-географічна характеристика Японії, Китаю, Індії. | Тема 2.6. Країни Північної та Латинської Америки. ( 2 год.)

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.