Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Вимоги до технології менеджменту

Вимоги до технології менеджменту можна звести до наступного:

- формування проблеми, розробка і вибір рішень повинні бути сконцентровані на тому рівні ієрархії керування, де для цього існує відповідна інформація;

- інформація повинна надходити від всіх підрозділів організації, які знаходяться на різних рівнях керування та які виконують різні функції;

- вибір і прийняття рішень повинні відображати інтереси та можливість тих рівнів керування, на які буде покладено виконання рішення або які зацікавлені у його реалізації;

- повинна сурово дотримуватися підлеглість у відносинах ієрархії керування, жорстка дисципліна, висока вимогливість і беззаперечна підлеглість.

Прийняття управлінських рішень передбачає використання наступних факторів: ієрархії, цільових багатофункціональних груп, формальних правил і процедур, планів, горизонтальних зв’язків.

Використання ієрархії у прийнятті рішень здійснюється більшістю фірм з метою координації діяльності та посиленням централізації в управлінні.

В американських компаніях менеджери звичайно делегують свої повноваження у прийнятті рішень ближче до того рівня, на якому існує більше необхідної інформації та які безпосередньо беруть участь у реалізації конкретного рішення. Американські менеджери при прийнятті рішень віддають перевагу непрямим контактом з підлеглими, які знаходяться більш ніж на один ієрархічний рівень нижче, щоб не порушувати принципи керування.

Використання цільових міжфункціональних груп у прийнятті рішень в американських фірмах досить широко розповсюджено. Такі цільові групи зазвичай створюються на тимчасовій основі. Їх членів відбирають із різних підрозділів та рівнів керування. Метою створення таких груп є використання спеціальних знань і досвіду членів груп для прийняття конкретних та складних рішень. Цільові групи частіш за все займаються створенням нової продукції. Тоді до їх складу входять менеджери, спеціалісти з маркетингу, виробники, фінансисти, постачальники. Спочатку вони готують на професійно високому рівні інформації, на основі яких вище керівництво приймає рішення про надання капіталовкладень на розробку і впровадження нової продукції. Керівником цільової міжфункціональної групи призначається один з її членів або вищестоячий керівник, який може замінюватись іншим спеціалістом протягом виконання робіт.

Використання формальних правил та процедур у прийнятті рішень – це ефективний шлях координації дій. Однак, конструкції і правила надають жорсткість системі керування, що уповільнює інноваційні процеси та ускладнює внесення коректив у плани в зв’язку зі змінами обстановки. Використання планів у прийнятті рішень націлене на координацію діяльності організації взагалі. Планування є тим видом управлінської діяльності, на яку керівник витрачає значну частину свого часу. В ході складання планів здійснюється процес поєднання інтересів і цілей між різними рівнями керування. Система контролю і бухгалтерського обліку прилаштовані в американських фірмах для вирішення управлінських завдань, і на їх основі проводиться розробка планів. Менеджери постійно слідкують за виконанням планових показників і мають можливість їх корегувати при відповідному обґрунтуванні такої необхідності перед вищими керівниками фірми або керівниками виробничих відділень.

Використання прямих горизонтальних зв’язків у прийнятті рішень. Не звертання до вищого керівництва сприяє прийняттю рішень у короткі строки, а підвищення відповідальності за виконання відповідних рішень. В американських фірмах керівники різних рівнів мають право здійснювати безпосередні контакти з зовнішніми по відношенню до фірми партнерами: споживачами, постачальниками, контролюючими організаціями, які дозволяють отримувати конкретну інформацію про становище на ринку і приймати рішення, які сприяють швидкій адаптації до змінюваних умов.

 

9.3. Системи методів:


Читайте також:

  1. D і 3D технології креслення в AutoCAD
  2. II. Вимоги безпеки перед початком роботи
  3. II. Вимоги безпеки під час проведення практичних занять у кабінеті (лабораторії) біології загальноосвітнього навчального закладу
  4. II. Вимоги безпеки праці перед початком роботи
  5. II. Вимоги до складання паспорта бюджетної програми
  6. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  7. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  8. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  9. III. Вимоги до учасників, складу груп і керівників туристських подорожей
  10. III. Вимоги до учасників, складу груп і керівників туристських подорожей
  11. IV. Вимоги безпеки під час роботи на навчально-дослідній ділянці
  12. IV. Вимоги безпеки після закінчення роботи




Переглядів: 560

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Основи психологічної теорії управління | Адміністративні, економічні, соціально-психологічні

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.02 сек.