МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Вправа 2. ТЕСТИ.1. Якщо на ринку досконалої конкуренції ціна товару Х складає 25 грн., то це означає що окремо взята фірма: а) буде збільшувати обсяг виробництва до тих пір, поки АR (середній доход) не зрівняється з 25 грн.; б) досягне рівноваги, коли ціна Р зрівняється з граничною виручкою; в) прагне збільшити випуск товару до рівня, коли сумарна виручка ТR зрівняється з загальними витратами ТС; 2.Чи можливо, щоб в умовах досконалої конкуренції ціна товару перевищувала величину граничного доходу: а) це є однією з умов ринку досконалої конкуренції, і завжди Р > MR; б) можливо, але тільки для товарів, які мають високу перехресну еластичність; в) це буде характерно для всіх обсягів випуску, які перевищують рівноважний; г) ні, тому що при досконалій конкуренції Р і МR рівні для будь-якого доходу. 3.У короткостроковому періоді конкурентна фірма, яка максимізує прибуток або мінімізує збитки, не буде продовжувати виробництво, якщо: а) ціна продукту нижча мінімальних середніх витрат; б) середні постійні витрати вище ціни продукту; в) ціна продукту нижча мінімуму середніх змінних витрат; г) ціна продукту нижча граничних витрат. 4.Якщо фірма, яка діє в умовах досконалої конкуренції, знаходиться в рівновазі в довгостроковому періоді, то це означає, що: а) ціна товару дорівнює граничним витратам; б) фірма не може скоротити за рахунок розширення масштабів виробництва; в) фірма має мінімальні середні витрати в довгостроковому періоді; г) середні витрати дорівнюють ціні товару. 5.Якщо граничні витрати перевищують середні витрати при обсязі виробництва який максимізує прибуток, то фірма: а) отримує позитивний прибуток; б) вибирає обсяг виробництва, який відповідає точці, яка розташована праворуч мінімуму кривої середніх витрат; в) не зупинить виробництво; г) всі попередні відповіді вірні. 6. Якщо ціна продукту недостатня, щоб покрити середні витрати на його виробництво, то фірма повинна: а) зупинити виробництво якомога швидше; б) продовжити виробництво товарів на рівні, де Р = МС, якщо Р>АVС; в) витрати збільшуються на нову технологію; г) продовжити виробництво доти, поки ціна покриває всі постійні витрати. 7. В якому випадку величина сумарної виручки ТR перевищує загальні витрати ТС конкурентної фірми? а) це відбувається тоді, коли фірма має економічний прибуток; б) для цього необхідно, щоб граничні витрати МС були нижче ціни товару Р; в) TR>TC, коли МR>МС; г) TR>TC, коли ціна товару нижче середніх загальних витрат. 8. При якому з наведених положень досконало конкурентна галузь знаходиться у рівновазі: а) P < LATC; б) P = LATC; в) P = LATC = LMC; г) P > LATC. 9. В умовах досконалої конкуренції ціна дорівнює мінімальним середнім витратам: а) у короткотерміновому періоді; в) завжди; б) у довготерміновому періоді; г) ніколи. 10. Фірми на досконало конкурентному ринку: а) у довгостроковому періоді неминуче стають збитковими внаслідок надто жорсткої конкуренції; б) у довгостроковому періоді завжди отримують економічний прибуток за наявності стабільного споживчого попиту; в) у короткостроковому періоді можуть отримувати як економічні прибутки, так і збитки, але у довгостроковому вони отримують лише нормальний прибуток; г) у довгостроковому періоді можуть отримати економічний прибуток, короткостроковий період є для цього недостатнім. 11. У довгостроковому періоді внаслідок одержання конкурентними фірмами економічного прибутку: а) фірми почнуть скорочувати обсяги виробництва; б) фірми залишатимуть галузь; в) число фірм в галузі не зміниться; г) нові фірми будуть входити в галузь. 12. Парадокс прибутку полягає у тому, що: а) можливість отримати економічний прибуток в конкурентній галузі є причиною його зникнення у довгостроковому періоді внаслідок входження в галузь нових фірм; б) можливість отримувати тільки нормальний прибуток у конкурентній галузі у довгостроковому періоді є причиною виходу фірм з галузі; в) тільки великі фірми можуть одержувати економічний прибуток і в короткостроковому, і в довгостроковому періоді; г) жодна з фірм не може одержувати економічного прибутку без розширення масштабів виробництва. 13. Якщо граничний виторг типової фірми конкурентної галузі перевищує середні витрати виробництва, то можна стверджувати, що у довгостроковому періоді: а) число фірм у галузі скоротиться; б) число фірм у галузі зросте; в) число фірм у галузі залишиться незмінним; г) можливі будь-які зміни. 14. У довгостроковому періоді нові фірми увійдуть в конкурентну галузь, якщо: а) ціна перевищує довгострокові середні витрати типової фірми галузі; б) ціна перевищує середні змінні витрати типової фірми галузі; в) ціна забезпечує одержання нормального прибутку; г) ціна дозволяє мінімізувати збитки. 15. Довгострокова крива пропонування конкурентної фірми співпадає з кривою: а) довгострокових середніх витрат праворуч від кривої довгострокових граничних витрат; б) довгострокових середніх витрат ліворуч від кривої довгострокових граничних витрат; в) довгострокових граничних витрат вище кривої довгострокових середніх витрат; г) довгострокових граничних витрат вище кривої середніх змінних витрат.
Читайте також:
|
||||||||
|