Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Вправа 3.

Припустимо, що попит на ринку апельсинів задається рівнянням: QD=8 - P. а пропонування QS = Р - І.

1. Визначте рівноважну ціну (грн.) та рівноважний обсяг продукції (т).

2. Визначте величини надлишків споживачів і виробників та величину сукупного надлишку.

3. Припустимо, що уряд встановлює "підлогу" ціни у 6 грн. Проаналізуйте цю ситуацію з точки зору Парето-ефективності, втрат і вигод споживачів і виробників.

4. Як зміниться ситуація, якщо уряд встановить виробничу квоту у розмірі 2 т?

5. Подайте графічну ілюстрацію.

Вправа 4.

Припустимо, що попит на товар задається рівнянням: Qo=100 - 2Р, а пропонування становить qs - Р - 100.

1. Побудуйте криві попиту та пропонування.

2. Визначте, чи може встановитись рівновага на такому ринку. Якою повинна бути умова рівноваги?

Вправа 5.

Припустимо, що в економіці виробляються два товари А і В з відповідними кривими попиту та пропонування: QDA=40+4Рв-6РA, QsA =-12-2Рв+4РA, QDB= 50+2РА -4Рв, QsB = -10 - PA+ 2Рв.

1. Знайдіть рівноважну ціну на ринку товару В, якщо ціна товару А становить 16 грн.

2. Яким буде співвідношення між обсягами попиту та пропонування на кожному з ринків, якщо ціна товару А становитиме 15 грн., а товару В - 17 грн.

3. Як будуть змінюватись ціни на обох ринках для відновлення рівноваги?

Проблемне завдання

Поясніть за допомогою поняття зовнішніх ефектів яким чином система пакетування захищає винахідника, а значить стимулює його для подальшої творчості.

 

Тема 14.Інституціональні аспекти ринкового господарства (2 години).

 

Питання:

1. Визначте позаринкові (зовнішні) ефекти, їх економічний зміст.

2. Дослідіть громадські блага і громадський вибір. Забезпечення громадськими бла­гами: можливість ринку і держави.

Завдання:

- робота з тестами.

- виконання практичних завдань.

- дискусія по питанням поглибленого рівня.

- презентація аналітично-пошукових завдань.

Література:

1. Гронтковська Г.Е., Косик А.Ф. Мікроекономіка: Навчальний посібник. – К.: Центр навчальної літератури, 2008. – Розділ 20,21.

2. Задоя А.О. Мікроекономіка. Курс лекцій та вправи: Навч. посіб. – 3-тє вид., випр. – К: Знання, 2003. – Розділ 13.

3. Лісовіцкий В.М. Мікроекономіка. Навчальний посібник. К.: Кондор, 2007. – Розділ 6.

4. Мікроекономіка і макроекономіка: Підручник для студентів економ.спец.закл.освіти: У 2 ч./ С. Будаговська, О.Кілієвич, І.Луніна та ін.; За заг.ред. С. Будаговської. – К.: Вид-во Соломії Павличко „Основи”, 2003. – Тема 14,15,16.

конспект лекцій.

 

Мета заняття:аналіз регулюючих дій уряду та інших інститутів, які розв’язують завдання неефективності ринку внаслідок впливу зовнішніх ефектів.

 


Читайте також:

  1. Визначте місце вчителя при проведенні загальнорозвивальним вправам в русі (колоні).
  2. Виховання волі в процесі занять фізичними вправами.
  3. Вправа 1
  4. Вправа 1
  5. Вправа 1
  6. Вправа 1 (c. 50)
  7. Вправа 1 (с. 7)
  8. Вправа 1 Відкрийте дужки, використовуючи необхідні часи
  9. Вправа 1 Відкрийте дужки, використовуючи необхідні часи
  10. Вправа 1 Напишіть речення у пасивному стані
  11. Вправа 1 Напишіть речення у питальній та заперечній формі
  12. Вправа 1 Напишіть речення у питальній та заперечній формі




Переглядів: 556

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Вправа 2. ТЕСТИ | ТЕМАТИКА РЕФЕРАТІВ

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.