МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Вправа 3.Припустимо, що попит на ринку апельсинів задається рівнянням: QD=8 - P. а пропонування QS = Р - І. 1. Визначте рівноважну ціну (грн.) та рівноважний обсяг продукції (т). 2. Визначте величини надлишків споживачів і виробників та величину сукупного надлишку. 3. Припустимо, що уряд встановлює "підлогу" ціни у 6 грн. Проаналізуйте цю ситуацію з точки зору Парето-ефективності, втрат і вигод споживачів і виробників. 4. Як зміниться ситуація, якщо уряд встановить виробничу квоту у розмірі 2 т? 5. Подайте графічну ілюстрацію. Вправа 4. Припустимо, що попит на товар задається рівнянням: Qo=100 - 2Р, а пропонування становить qs - Р - 100. 1. Побудуйте криві попиту та пропонування. 2. Визначте, чи може встановитись рівновага на такому ринку. Якою повинна бути умова рівноваги? Вправа 5. Припустимо, що в економіці виробляються два товари А і В з відповідними кривими попиту та пропонування: QDA=40+4Рв-6РA, QsA =-12-2Рв+4РA, QDB= 50+2РА -4Рв, QsB = -10 - PA+ 2Рв. 1. Знайдіть рівноважну ціну на ринку товару В, якщо ціна товару А становить 16 грн. 2. Яким буде співвідношення між обсягами попиту та пропонування на кожному з ринків, якщо ціна товару А становитиме 15 грн., а товару В - 17 грн. 3. Як будуть змінюватись ціни на обох ринках для відновлення рівноваги? Проблемне завдання Поясніть за допомогою поняття зовнішніх ефектів яким чином система пакетування захищає винахідника, а значить стимулює його для подальшої творчості.
Тема 14.Інституціональні аспекти ринкового господарства (2 години).
Питання: 1. Визначте позаринкові (зовнішні) ефекти, їх економічний зміст. 2. Дослідіть громадські блага і громадський вибір. Забезпечення громадськими благами: можливість ринку і держави. Завдання: - робота з тестами. - виконання практичних завдань. - дискусія по питанням поглибленого рівня. - презентація аналітично-пошукових завдань. Література: 1. Гронтковська Г.Е., Косик А.Ф. Мікроекономіка: Навчальний посібник. – К.: Центр навчальної літератури, 2008. – Розділ 20,21. 2. Задоя А.О. Мікроекономіка. Курс лекцій та вправи: Навч. посіб. – 3-тє вид., випр. – К: Знання, 2003. – Розділ 13. 3. Лісовіцкий В.М. Мікроекономіка. Навчальний посібник. К.: Кондор, 2007. – Розділ 6. 4. Мікроекономіка і макроекономіка: Підручник для студентів економ.спец.закл.освіти: У 2 ч./ С. Будаговська, О.Кілієвич, І.Луніна та ін.; За заг.ред. С. Будаговської. – К.: Вид-во Соломії Павличко „Основи”, 2003. – Тема 14,15,16. конспект лекцій.
Мета заняття:аналіз регулюючих дій уряду та інших інститутів, які розв’язують завдання неефективності ринку внаслідок впливу зовнішніх ефектів.
Читайте також:
|
||||||||
|