МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
ВідповідіПри відповіді на перше питання враховуємо знаки (“+”,“-”) за координатою У і з врахуванням символьних записів маємо: А є I, В є II. При відповіді на друге питання увага зосереджується на числових значеннях координат ХА та ХВ (абсцис) цих точок, оскільки ХВ>ХА, то т. А має меншу координату, ніж т. В. Віддаленість точок від П1 (третє питання) характеризують координати ZA та ZB, тому т. В більш віддалена від П1, ніж т. А. Виділимо однакові числові значення (за модулем) ординат цих точок, тобто |УА|=|УВ|, а також враховуємо те, що координата У характеризує віддаленість точки від П2. Значить, т. А та т. В рівновіддалені від П2. Приклад 2. Ознайомтесь з прикладами побудов профільної проекції точок та відповідей до деяких із них. 1. Дайте назву елементів із наведеного прикладу: П1 – горизонтальна площина проекцій; ОY – вісь ординат; А1А2 – лінія зв’язку. 2. Яка з точок належить III октанту простору, площині проекцій П2 /дайте символьний запис/: А є III, D є П2. 3. Які точки рівновіддалені від площини проекцій П3?
Приклад 3. Побудуйте проекції точок за заданими числовими даними таблиці.
З врахуванням теоретичних відомостей, які висвітлені вище, покажемо епюри всіх точок, що запропоновані в таблиці прикладу. Самостійно побудуйте третю проекцію кожної із точок (див. побудови прикладу 2).
Для побудов горизонтальних проекцій вказаних точок використовуємо координати Х,У; фронтальних проекцій точок – X,Z; профільних проекцій точок – координати Y,Z.
2.3 Теоретичні питання 1. Які види проекціювання Вам відомі? 2. Що називають проекцією точки, проекцією площини? 3. На скільки октантів можна поділити простір площинами проекцій? 4. Дайте означення епюра чи комплексного креслення. 5. Дайте означення осі проекцій. 6. Скільки координат і скільки проекцій визначають положення точки в просторі?
Питання до розв’язання задач на практичному занятті
Рисунок 5 – Виділені октанти
1. Які октанти виділені на рис. 5, а, б, в, г ? 2. Які з точок належать октантам простору, площинам проекцій, осям проекцій /дайте символьний запис/? 3. Побудуйте епюри виділених точок. 4. Дайте назву елементів креслення: - П1, П2, П3; - OX, OY, OZ; - A1, А2, А3; - А1А2, А2А3, А1А3.
Читайте також:
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|