Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Для другого випадку

 

Площина задана слідом-проекцією σ1 та перпендикулярна до П1.

Спробуйте самостійно дати аналіз розв’язаної задачі і відповісти на питання:

1. Як проведені проекції перпендикуляра?

2. Як визначені точка перетину К та видимість перпендикуляра р?

Приклад 2. Побудуйте проекції ліній взаємного перетину двох взаємно-
перпендикулярних площин, кожна з яких займає окреме положення.
1-й випадок 2-й випадок

α (α1) П1, τ (а || в) П2,

σ (∆ АВС) || П1, γ (m ∩ n) П2,

α σ. τ γ.

α ∩ σ = EF γ τ = EF

 

Оскільки взаємно-перпендикулярні площини є площинами окремого положення (горизонтально-проекціювальною і горизонтальною, в першому випадку, та фронтально-проекціювальними в другому випадку), то проекції лінії взаємного перетину визначаються безпосередньо. в першому випадку E1F1 – вихідна проекція лінії взаємного перетину, яка належить сліду-проекції площини α. На перетині фронтальних слідів площин γ та τ, другий випадок, фіксуємо вихідну проекцію E2F2 лінії взаємного перетину вказаних площин.

Приклад 3. Побудуйте проекції перпендикуляра р (р1, р2) до заданих площин, визначте видимість.

 

1-й випадок 2-й випадок

р σ (fº ∩ hº) р σ (А, в)

 

Символьний запис до розв’язання цих задач такий:

 

1. p1 h1, p2 f2.

2. р = γ , γ = П2.

3. γ ∩ σ = d [1, 2].

4.

 

7.5 Теоретичні питання

 

1. Дайте означення перпендикуляра до площини.

2. Дайте означення взаємно-перпендикулярних площин.

3. Сутність властивостей прямого кута.

 



Читайте також:

  1. А середній коефіцієнт росту в такому випадку визначається як
  2. А.1.3. ЗБЛАЧХ другого типу, послідовний коректуючий пристрій відсутній.
  3. А.1.4. ЗБЛАЧХ другого типу, послідовний коректуючий пристрій диференціально-інтегруючого типу.
  4. А.1.5. ЗБЛАЧХ другого типу, послідовний коректуючий пристрій інтегро-диференціюючого типу.
  5. А.2.4. ЗБЛАЧХ другого типу, послідовний коректуючий пристрій відсутній.
  6. А.2.5. ЗБЛАЧХ другого типу, послідовний коректуючий пристрій диференціально-інтегруючого типу.
  7. А.2.6. ЗБЛАЧХ другого типу, послідовний коректуючий пристрій інтегро-диференціюючого типу.
  8. Автоматизовані станції управління насосними станціями водопостачання першого, другого і третього підйомів
  9. Акта спеціального розслідування нещасного випадку.
  10. В крайньому випадку, записи мають бути тезисні, в які ви можете заглянути у крайньому випадку (при загрозі краху, загибелі тощо).
  11. Важіль перебуває у рівновазі у тому випадку,
  12. Визначення причин нещасного випадку




Переглядів: 519

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Приклади для закріплення | Задачі для самостійної підготовки

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.