МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Проекціювальну
Для виконання другого етапу побудов слід замість горизонтальної площини проекцій П1 ввести нову П5. Нова площина проекцій П5 повинна бути паралельною сліду проекціювальної площини σ4 (DА4В4С4), тобто Х45 ║ σ4 (рис. 56). В новій площині проекцій побудована натуральна величина DАВС, що в залежності від поставленої задачі може передбачати визначення периметра трикутника (p = A5 B5 + C5 A5 + C5 B5) або площі трикутника (слід додатково побудувати висоту трикутника).
Рисунок 56 – Побудова натуральної величини DАВС
Висновки: 1. Для визначення натуральних величин відстаней до двох точок, до точки та прямої або до двох прямих використовують алгоритм перетворення прямої загального положення в окремі положення. 2. Для визначення натуральних величин відстаней, які мають відношення до площини, до двох площин, точки та площини, використовують алгоритм перетворення площини загального положення в окремі положення. Для здійснення таких побудов попередньо в площині трикутника слід будувати лінію рівня – горизонталь h (h1, h2) або фронталь f (f1, f2). Відносно лінії рівня площині можна надати горизонтально-проекціювальне (f2 ^ X24) або фронтально-проекціювальне (h1 ^ X14) положення. 3. Якщо пряма займає положення рівня, то можна визначити: н. в. відстані між двома точками; кути нахилу прямої до П1 та П2. 4. Якщо пряма займає проекціювальне положення, то можна визначити: відстані від точки до прямої, відстані між двома паралельними та двома мимобіжними прямими. 5. Якщо площина займає проекціювальне положення, то можна визначити: кути нахилу площини до П1 та П2, н. в. відстаней від точки до площини, між двома площинами, які паралельні або перетинаються. 6. Якщо площина займає положення рівня, то можна визначити такі метричні характеристики, як площу та периметр.
|
||||||||
|