Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Вебінар

Вебінар – це конференція в режимі онлайн, на якій один або декілька ведучих можуть проводити семінар, тренінг, презентацію або нараду для групи від декількох до декількох тисяч учасників.

Підготовка до вебінару – відповідальний етап. Його розпочинають з перевірки та налаштування обладнання. Технічні несправності можуть зіпсувати хороший виступ. Щоб провести вебінар, необхідно наступне обладнання:

§ комп’ютер з надійним Інтернет-підключенням (основна вимога – наявність встановленого модулю Adobe Flash Player останньої версії). Проводити вебінар можна з будь-якого інтернет-браузеру, однак рекомендується Mozilla Firefox. Мінімально необхідна швидкість Інтернету для участі у вебінарі – 256 кбіт/с.

§ веб-камера (якщо планується показ відео). Можна застосовувати як вбудовану в ноутбук, так і зовнішню камеру;

§ гарнітура або мікрофон.


За статистикою, найбільш популярні вебінари тривають не більше 60 хв., хоча в останній час спостерігається тенденцій щодо збільшення тривалості. Корпоративні вебінари (для внутрішніх учасників) часто тривають до 90 хв і більше. Орієнтовна структура проведення вебінару наводиться у таблиці 15.2 [69].

 

Таблиця 15.2

Структура проведення вебінару

 

Структурний елемент Тривалість, хв Режим
Вступ - привітання гостей; - перевірка зв’язку; - озвучення тривалості та приблизної структури виступу; Конференція
Презентація - розповідь основної частини доповіді; Презентація
Запитання-відповіді - відповідь на накопичені в чаті запитання; - підключення охочих до обговорення; 5-10 Дискусія
Презентація - заключна частина; - надання слова колезі; Презентація
Запитання-відповіді - відповіді на запитання, що залишилися Дискусія
Підбиття підсумків - проведення опитувань та анкетування; - уточнення та розсилка матеріалів для учасників після вебінару; Конференція

Дайте визначення термінам та поняттям: комп’ютерне програмування навчання, вивчення за допомогою комп’ютера, вивчення на базі комп’ютера, навчання на базі комп’ютера, оцінювання за допомогою комп’ютера, комп’ютерний контроль, комп’ютерне тестування, дистанційне навчання, концепція web, вебінар.

Контрольні запитання та завдання:

1. Які існують технології комп’ютерного навчання?

2. Які можливості технологій комп’ютерного навчання?

3. У чому полягають переваги комп’ютерного контролю?

4. Які недоліки комп’ютерного контролю?

5. Які основні відмінності дистанційного навчання від традиційних форм навчання?

6. Вкажіть основні можливості технологій Інтернет в навчальному процесі.

7. Опишіть застосування web-технологій в ГІС-освіті.

8. Який алгоритм проведення вебінару?

9. Які технічні засоби необхідні для проведення вебінару?





Переглядів: 593

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Web-технології в ГІС-освіті | Тема 16. Методи оцінки економічної ефективності інформаційних технологій

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.