МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
За грудень 2005 р.
Виконавець _______________________ Перевірив ________________________ Рис. 2.7. Схема облікового процесу касових видатків 2.8. Облік фактичних видатків Облік фактичних видатків ведуть на двох активних синтетичних рахунках та їхніх субрахунках: · № 80 «Видатки загального фонду»; · № 81 «Видатки спеціального фонду». До рахунка № 80 відкривають такі субрахунки: № 801 «Видатки із державного бюджету на утримання установи та інші заходи». На цьому субрахунку впродовж року обліковують фактичні видатки на рахунок коштів державного бюджету на утримання установ та інші заходи. По закінченні року субрахунок № 801 закривають списанням проведених упродовж року видатків у дебет субрахунка № 431 «Результати виконання кошторису за загальним фондом». № 802 «Видатки з місцевого бюджету на утримання установи та інші заходи». На цьому субрахунку обліковують фактичні видатки, проведені установами за рахунок коштів, отриманих із місцевого бюджету на виконання заходів, передбачених кошторисом цієї установи. По закінченні року видатки із субрахунка № 802 списують у дебет субрахунка № 431 «Результати виконання кошторису за загальним фондом». Рахунок № 81 поділяється на такі субрахунки: · № 811 «Видатки за коштами, отриманими як плата за послуги». На цьому субрахунку обліковують фактичні видатки спеціального фонду, які здійснені за рахунок надходжень, отриманих установою відповідно до кошторису як плата за послуги. По закінченні року видатки із субрахунка № 811 списують у дебет субрахунка № 432 «Результати виконання кошторису за спеціальним фондом». · № 812 «Видатки за іншими джерелами власних надходжень» — обліковуються фактичні видатки спеціального фонду за кошторисами установ у частині інших джерел власних надходжень. По закінченні року видатки із субрахунка № 812 списують у дебет субрахунка № 432 «Результати виконання кошторису за спеціальним фондом». · № 813 «Видатки за іншими надходженнями спеціального фонду» — обліковуються фактичні видатки спеціального фонду кошторису установи в частині інших надходжень спеціального фонду. По закінченні року видатки із субрахунка № 813 списують у дебет субрахунка № 432 «Результати виконання кошторису за спеціальним фондом». Основні бухгалтерські проведення з обліку фактичних видатків за загальним і спеціальним фондами подано в табл. 2.16. Таблиця 2.16 ОСНОВНІ БУХГАЛТЕРСЬКІ ПРОВЕДЕННЯ З ОБЛІКУ
Таблиця 2.17
КАРТКА АНАЛІТИЧНОГО ОБЛІКУ ФАКТИЧНИХ ВИДАТКІВ
Виконавець _______________________ Перевірив ________________________ Аналітичний облік фактичних видатків здійснюють на картках аналітичного обліку фактичних видатків (табл. 2.17), які ведуть щомісячно за кодами економічної класифікації, за кожним кодом функціональної класифікації видатків, за загальним і спеціальним фондами. Схему облікового процесу фактичних видатків ілюструє
Рис. 2.8. Схема облікового процесу 2.9. Облік зобов’язань Основним методом попереднього й поточного контролю за виконанням кошторису є облік зобов’язань, у процесі якого здійснюється контроль бюджетних повноважень про прийняття зобов’язання та здійснення платежів. Зобов’язання у бюджетних установ є їхнім специфічним об’єктом обліку. Порядок обліку зобов’язань розпорядників коштів бюджету регламентується Порядком обліку зобов’язань розпорядників бюджетних коштів в органах Державного казначейства Украї- Згідно із цим Порядком бюджетне фінансове зобов’язан- Небюджетне зобов’язання — це будь-яке зобов’язання за коштами державного та/або місцевого бюджетів, узяте юридичними та фізичними особами без відповідних бюджетних асигнувань або ж із перевищенням повноважень, установлених Бюджетним кодексом України, Законом України про Державний бюджет та рішенням про місцевий бюджет на відповідний Відповідно до зазначеного Порядку органи Державного казначейства реєструють та обліковують у бухгалтерському обліку виконання бюджетів усі зобов’язання розпорядників коштів. Бюджетні установи — розпорядники коштів мають право брати зобов’язання: · за загальним фондом — у межах бюджетних асигнувань, установлених кошторисом (планом використання бюджетних асигнувань); · за спеціальним фондом — у межах фактичних надходжень до цього фонду та бюджетних асигнувань (у розрізі складових спеціального фонду відповідно до зведених показників спеціального фонду кошторису), установлених кошторисом (планом використання бюджетних коштів), але з урахуванням фактичних надходжень до цього фонду, виходячи з потреби в забезпеченні виконання пріоритетних заходів поточного бюджетного року та з урахуванням необхідності здійснення платежів для погашення бюджетних зобов’язань минулих років. Узяті бюджетними установами небюджетні зобов’язання є правопорушеннями. Погашення таких небюджетних зобов’язань органами Державного казначейства не проводять, за винятком випадків, передбачених чинним законодавством. Облік зобов’язань здійснюють розпорядники коштів і органи Державного казначейства. Останні ведуть облік зобов’язань і фінансових зобов’язань розпорядників коштів на рахунках позабалансового обліку Плану рахунків бухгалтерського обліку виконання державного та місцевих бюджетів. Дані бухгалтерського обліку органів Державного казначейства звіряють із відповідними даними звітів розпорядників бюджетних коштів; ці дані мають бути тотожними. Бюджетні установи ведуть облік зобов’язань у Книзі обліку асигнувань та прийнятих зобов’язань (табл. 2.19). Книга є регістром оперативного обліку та призначена для реєстрації угод, укладених бюджетними установами в будь-якій формі, і контролю за відповідністю прийнятих зобов’язань бюджетним асигнуванням. Книгу відкривають на рік на підставі затвердженого кошторису установи згідно із КЕКВ. Для кожного коду функціо- Фінансові зобов’язання обліковують розпорядники коштів бюджету як кредиторську заборгованість чи реєструють у відповідних регістрах бухгалтерського обліку як попередню й авансову оплату, тобто ведуть аналітичний облік кредиторсько-дебітор- З метою реєстрації зобов’язань в органах Державного казначейства, які виникають у процесі виконання кошторису, розпорядники коштів складають на паперових (електронних) носіях Реєстр фінансових зобов’язань розпорядників коштів бю- Таблиця 2.19
Читайте також:
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|