МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||
Імпульсні когерентні доплерівські вимірювачіІмпульсні когерентні вимірювачі можна розглядати як вимірювачі безперервного випромінення з “вирізками” сигналу. Такий режим роботи відповідає режиму квазінеперервного випромінення сигналів. Основною особливістю цього режиму є мала шпаруватість імпульсів. Його застосування, як і режиму безперервного випромінення, дозволяє ефективно використовувати потужність і одночасно забезпечити можливість роботи на одну антену. На рис.10 наведена структурна схема імпульсного когерентного ДВШЗ (для одного променя). Генератор безперервних коливань (ГБК) формує гармонічний сигнал частоти . За допомогою модулятора (М) формуються прямокутні імпульси тривалістю і частотою повторення , які модулюють коливання генератора у ПВЧ.
Рис.10. Структурна схема імпульсного когерентного ДВШЗ
Ці коливання випромінюються антеною в напрямку земної поверхні. На годину випромінення зондуючого імпульсу приймач закривається, і таким чином зменшується шкідливий вплив шумів сигналу, що проходити з передавача. Відбиті імпульсні сигнали, прийняті, наприклад, по передньому променю приймальної антени з частотою , надходять до змішувача (ЗМ1). З його виходу сигнал частоти , що являє собою результат биттів прийнятого сигналу і сигналу гетеродина (Г) частоти , підсилюється в ППЧ1. Для жорсткої прив'язки частоти гетеродина до частоти випромінення використовується система АПЧ, що містить змішувач АПЧ (ЗМ); коливання різних комбінаційних частот, у тому числі і доплерівських , надходять на смуговий фільтр ПНЧ, який призначений для виділення спектра корисного доплерівського сигналу. Переважеля імпульсного ДВШЗ: 1) забезпечується краща розв'язка приймача від прямих сигналів передавача за рахунок можливості закривання на годину випромінення сигналу; 2) забезпечується випромінювання та прийом за допомогою однієї антени; 3) імпульсні когерентні ДВШЗ працюють з малою шпаруватістю . Тому, незважаючи на неповне використання потужності, смороду мають добрі енергетичні характеристики. Недоліки імпульсного ДВШЗ: 1) можливість неоднозначного вимірювання , а отже, і шляхової швидкості. Тому має виконуватись співвідношення ; 2) можливість появи “сліпих” висот, на яких вимірювання неможливе; 3) високі вимоги до стабільності частоти передавача; 4) погана робота вимірювача на малих висотах. Для роботи на дуже малих висотах потрібно зменшити тривалість імпульсів та збільшити частоту їх повторення, при цьому параметри ДВШЗ різко погіршуються.
Читайте також:
|
||||||||||||||||||||||||||||||||
|