Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Look east

Luxottica makes sunglasses. It is an Italian company and 85% of its factories are in Italy. But less than 5% Luxottica’s sales are in its home country. Most of Luxottica’s shops are in the USA. The company produces glasses for Channel, Prada, Bulgari and other companies selling luxury goods. It also owns Ray-Ban.

Luxottica’s main competitor is Safilo, another Italian glasses manufacturer. The big difference between Luxottica and Safilo is that Safilo has 50 shops and Luxottica has nearly 5,500 shops.

Luxottica started as a manufacturing company. Today, they make more money from retail than from manufacturing. They specialize in glasses that cost £50 or more. This market is ten times more profitable than the market in cheap glasses. The company has two big challenges in future. The first challenge is China. At the moment, Luxottica has 250 shops there. But the company wants to double the number of shops to 500. The second challenge is the next chairperson. The company’s founder is 70-year-old Mr. Del Vecchio. At the moment, he is the chairperson and he owns 70% of the company. It is a family company, but Mr. Del Vecchio’s four children don’t work for Luxottica. A new chairperson could make changes that run Luxottica from a family company into a multinational company.

 




Переглядів: 760

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
What do these numbers and phrases from the article refer to? | Are these statements true or false?

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.