Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Уведення.

 

Науково-дослідна робота кафедри фізичного виховання є складовою частиною педагогічної діяльності викладача.

Мета науково-дослідної роботи з фізичного виховання повинне узгоджуватися з метою навчання студентів, а саме, забезпеченням всебічного і гармонічного розвитку студентів, успішної підготовки до майбутньої професії. Нові перетворення, що відбуваються в системі утворення України, реформування суспільства вимагають нових підходів до організації і проведення фізичної культури у Вузах, наукового обґрунтування ряду теоретичних і практичних положень, удосконалювання і введення в педагогічний процес нових форм, засобів і методів, організації навчального процесу.

Практична робота викладача у Вузе зв'язана з науковим і експериментальним рішенням, містить елементи дослідницької діяльності, як педагог – це науковець.

Науково-дослідна робота педагога і студентів зв'язана з оволодінням системним підходам до проблем в області фізичної культури. Раціональне використання в навчальній роботі елементів дослідження дозволяє поглибити професійну спрямованість навчання і підвищити рівень педагогічного процесу.

Науково-дослідна діяльність викладачів ВУЗа дозволяє їм постійно удосконалюватися у своїй професії, вивчати, аналізувати і систематизувати літературні джерела, обмінюється, і узагальнювати передовий педагогічний досвід.

 

2. Задачі й основні напрямки науково-дослідної роботи у ВУЗе.

 

1. Оволодіння методикою і технічними засобами навчання.

2. Розширення і поглиблення професійних знань, формування умінь знаходити, аналізувати і застосовувати на практиці наукову інформацію.

3. Розвиток у студентів інтересу до досліджуваного предмета, підвищення їхньої пізнавальної активності на різних видах навчальної діяльності, поліпшення успішності.

До основних напрямків науково-дослідної діяльності у Вузе варто віднести:

1. Розробку й удосконалювання засобів, методів і технологій навчання і виховання студентів у процесі викладання.

2. Проведення наукових досліджень, що торкається питання навчання і виховання студентів, організації різних форм занять фізичною культурою, керування фізичною культурою і спортом.

3. Розробку аспектів, що розглядають правові відносини між особистістю і суспільством, експлуатації спортивних споруджень, організації активного відпочинку, надання послуг в області туризму.

 

3. Методи наукових досліджень.

- експериментальні, контрольні, індивідуальні;

- контент-анализ (збір і аналіз ретроспективної і поточної інформації);

- педагогічний експеримент: природний і модельн, лабораторн і абсолютн, послідовн і рівнобіжн, прям, перспективн і багатофакторний;

- педагогічне спостереження;

- хронометрування;

- тестування (контрольні іспити) рівня розвитку рухових якостей, фізичної підготовленості;

- аналіз документальних матеріалів;

- анкетування;

- інтерв'ю, бесіда

- експертна оцінка;

- оцінка фізичного розвитку, функціонального і психічного стану;

- наукове прогнозування і передбачення;

- системний аналіз, синтез, узагальнення, порівняння;

- аксіоматичний метод;

- педагогічне моделювання;

- кількісний і якісний аналіз;

- інструментальні методи;

- методи математичної статистики;

 

4. Основні етапи науково-дослідної роботи викладача і студента.

 

№ пп. Роздягнув роботи Зміст роздягнув Терміни виконання Оцінка про виконання (підпис виконавця і керівника)
1. Вибір і обґрунтування теми Розробка гіпотези, визначення актуальності, навички теми дослідження, визначення методів дослідження і контингенту випробуваних.    
2. Вивчення літературних джерел Складання картотеки, читання і конспектування літератури (робота в бібліотеці).    
3. Підбір методів дослідження й оволодіння методикою дослідження Опис тестів, способів обробки експериментальних даних, аналіз документів планування і звітності, опис регистрируемой апаратури (опис організації дослідження).    
4. Організація і проведення досліджень Указується кількість груп випробуваних, місце, устаткування, умова проведення тестування, вимірів, спостережень, реєстрація досліджень.    
5. Обробка отриманих даних Опис розрахункових робіт виміру різних показників і застосовуваних методів математичної обробки цифрового матеріалу.    
6. Написання роботи в цілому і надання її на кафедру за схемою: а) огляд літератури; б) задачі, методи й організація дослідження; в) результати досліджень; Повинні бути передбачені висновки після кожної глави і кожного параграфа, дані практичні рекомендації (якщо коштує така задача), зазначена література, оформлені відповідно до вимог бюлетеня ВАК України і надані додатки.    
7. Остаточний варіант роботи Відзначивши загальну кількість сторінок змісту.    
8. Друковане оформлення і представлення науково-дослідної роботи на передзахист: 1) на кафедрі; 2) на ДЕК. Вичитування тексту, перевірка малюнків, таблиць, здача в експертну раду і раду інституту, де буде проходити захист, у деканат (магістерську роботу) для резензування.    
9. Написання доповіді і підготовка наочного матеріалу до захисту Кількість сторінок доповіді і характер ілюстрацій (студентів до 15 хв, для кандидатів дисциплін 15-20 хв, докторів – 35-45 хв).    
10. Захист роботи      

 

5. Вимоги до викладу і формування наукових праць викладача.

 

Уведення:

- відбиває актуальність дослідження;

- ціль дослідження;

- задачі дослідження;

- методи дослідження

- об'єкт дослідження;

- предмет дослідження;

- гіпотеза;

- організація дослідження;

- експериментальна база;

- наукова новизна;

- теоретична і практична значимість роботи;

- вірогідність результатів дослідження;

- апробація результатів дослідження

- публікації;

- структура дисертації (зміст);

- у першому розділі повинний бути представлений літературний огляд по проблемі дослідження;

- у другому розділі описується організація і методика дослідження, результати етапу експерименту, що констатує;

- у третьому розділі описуються педагогічні інновації, пропоновані магістром (описуються результати формуючого етапу експерименту);

- висновки;

- додатка;

- список використаних джерел.

 

 

6. Форми науково-дослідної роботи викладача і студента у ВУЗі.

 

Форми науково-дослідної роботи викладача:

- участь у роботі наукових конференцій, семінарів, конгресів (виступ з доповідями);

- участь у роботі наукових і науково-методичних семінарів кафедри, факультету, Вузу, області і т.д.;

- керівництво курсової роботи студентів;

- керівництво магістерськими роботами студентів;

- керівництво студентськими науковими групами, кружками;

- написання тез доповідей, статей на наукових конференціях різноманітного масштабу;

- здача кандидатських мінімумів;

- написання авторефератів;

- написання і захист дисертацій;

- написання монографій;

Форми науково-дослідної роботи студента:

- участь у планових і наукових працях кафедри;

- проведення досліджень по ініціативних темах;

- виконання завдань, розробка науково-дослідних робіт у період практики;

- участь у роботі наукового кружка, групи;

- організація і проведення диспутів на наукові теми;

- написання наукових доповідей, повідомлень, рефератів, виступ з ними на засіданнях наукового кружка, семінарах, науково-практичних конференціях;

- підготовка наукових матеріалів до видання;

- участь у конкурсі на кращу студентську роботу, реферат;

 

7. Вимоги до написання науково-дослідних статей, тез доповідей.

 

Вимоги визначені ВАК України від 15 січня 2003 р. № 7-06/1:

- постановка проблеми в загальному виді й е зв'язок з важливими науковими і практичними задачами;

- аналіз останніх досліджень і публікацій, де представлене розкриття даної проблеми, виділення не вирішених раніше частин загальної проблеми, який присвячується ця доповідь;

- формулювання мети статті (постановка задач), виклад основного матеріалу дослідження з повним обґрунтуванням наукових результатів;

- висновки по даному дослідженню і перспективи подальшого розвитку в даному напрямку;

 


Повідомлення

про періодичне видання збірника "Наука і сучасність"

Збірник затверджений Постановою Президії Вищої Атестаційної комісії України (Бюлетень

ВАК України № 5 за 1999 рік) як наукове видання, у якому можуть публікуватися основні

результати дисертаційних досліджень за всіма спеціальностями педагогічних та

філологічних наук, включаючи методики всіх наук

Шановні добродії!

Повідомляємо про уточнення адреси редакції "Наука і сучасність": Київ, вул. Пирогова, 9 (2 поверх, кімната 247), тел. 8-044-239-30-69.

У Збірнику наукових праць продовжують публікуватися матеріали теоретичних, порівняльних, експериментальних і прикладних досліджень з педагогічних та філологічних наук (включаючи методики викладання дисциплін).

При прийомі до захисту дисертаційних робіт зараховуватимуться статті, подані до друку, починаючи з 2003 долі (Ухвали ВАК України "Про підвищення вимог до фахових видань, внесених до переліків ВАК України" від 15 січня 2003 р. за № 7-06/1) як фахові, лише за умови дотримання таких вимог до них:

а) постановка проблеми в загальному вигляді та її зв'язок із важливими науковими чи практичними завданнями;

б) аналіз останніх досліджень і публікацій, у яких започатковано розв'язання даної проблеми і на які спирається автор, виділення невирішених раніше частин загальної проблеми, котрим присвячується даний стаття;

в)формування цілей статті (постановка завдання); виклад основного матеріалу дослідження з повним обґрунтуванням отриманих наукових результатів;

г) висновки з даного дослідження і перспективи подальших розвідок у даному напрямку.

Статті, що рекомендовані до друку членами редколегії, не проходять рецензування. Решта статей рецензується. Автор несе відповідальність за зміст та літературну редакцію статті. Текст має бути вичитаний, перевірений автором та завірений науковим керівником на зворотному боці останньої сторінки статті.

До статті обов'язково додається довідка про автора: прізвище, ім'я, по батькові (повністю), вчене звання та ступінь, місце роботи або навчання (без скорочень), домашня адреси та контактні телефони.

Матеріал статті винний бути підготовлений на IBMсумісному комп’ютері і надрукований у 2-х примірниках. До матеріалів має додаватися дискета зі статтею та копією файлові, якові набране в редакторі текстів MS Word версій 6,7 або 98. Розмір аркушу А4; на сторінці винно бути 36 рядків, у рядкові до 65 знаків (разом з пробілами), шрифт Times New Roman, розмір шрифтові - 14.

Вимоги до оформлення статей:

- у правому верхньому куткові ініціали та прізвище автора (або авторів), під їм - місце роботи або навчання;

- назва статті прописними літерами симетрично до текстові - після назви коротка анотація російською мовою (10 пгт через 1 інт.);

з абзацові - виклад основного матеріалу статті;

після висновків - посилання на літературні джерела, якими користувався автор у

алфавітному чи порядкові за порядком посилання;

- обсяг статті, що зараховується в якості наукової праці - не менше 7 сторінок, для захисту кандидатських дисертацій та 12 сторінок - для захисту докторських дисертацій.

 

 

Редакційна колегія




Переглядів: 396

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
 | Питання 1.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.02 сек.