Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Приймання, зберігання та оцінка якості м'яса і м'ясопродуктів на основі вирішення ситуаційних

Завдань

 

Кожному студенту пропонують індивідуальний варіант роботи, у якому є два завдання. Виконуючи перше завдання, застосовують лабораторні методи дослідження. За результатами аналізів студент самостійно робить висновок щодо якості товару і приймає рішення щодо його приймання, зберігання і реалізації; при виконанні другого завдання студент повинен використати ГОСТ, навчально-методичні посібники та іншу літературу.

Для заняття спеціально підбирають і готують зразки м'яса і м'ясопродуктів, у тому числі з різними дефектами. Студенти прово­дять експертизу за вивченими методиками дослідження якості цих продуктів. Обов'язково досліджують, органолептичні показники, а також виконують лабораторні дослідження за двома-трьома методи­ками, найбільш об'єктивними, які не вимагають багато часу.

Викладач повинен мати результати оцінки якості лабораторних зразків продуктів, підготовлені лаборантами.

Крім того, студентам «помилково» пропонують зразки для дослідження не тих видів м'яса, м'ясопродуктів, ковбасних оболонок, які зазначено у завданнях, а інших. Студент повинен знайти «помилку» і прийняти відповідне рішення.

Після закінчення виконання завдання, кожний студент читає умови, показує лабораторні зразки і повідомляє свої рішення всій гру­пі, обґрунтовуючи їх результатами проведених досліджень. Правиль­ність рішення колективно обговорюють із підведенням підсумку викладачем по кожному варіанту і роблять загальний висновок.

ВАРІАНТ 1

Завдання 1. 20 жовтня о 14.30 до магазину надійшла партія сардельок у натуральній оболонці масою 152 кг. Згідно з накладною продукцію вироблено 16 жовтня о 17.00.

Провести приймання продукції відповідно до правил приймання ковбасних виробів, відібрати проби для органолептичних, фізико- хімічних досліджень.

Зробити висновок щодо відповідності продукції даним накладної і вимогам ГОСТ на основі проведених аналізів.

Завдання 2. На розподільчому торговому холодильнику спосте­рігається систематичне перевищення нормативів природної втрати мороженої яловичини в одній із нововведених камер зберігання. Температура у камері становить - 15°С, відносна вологість - 82%.

Які заходи вживають щодо зниження природної втрати замороженого м'яса?




Переглядів: 646

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Консервів | ВАРІАНТ 2

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.084 сек.