МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
ПЕРМАНЕНТНАЯ РЕВОЛЮЦИЯ
Robert Rosenblum. Ingres (London: Thames and Hudson, 1967) Robert Rosenblum, H.W. Janson. The Art of the Nineteenth Century (London: Thames and Hudson, 1984) Lee Johnson. The Paintings of Eugene Delacroix (6 vols., Oxford U.P., 1981–1989) Michael Clarke. Corot and the Art of Landscape (London: British Museum, 1991) Peter Galassi. Corot in Italy: Open-Air Painting and the Classical Landscape Tradition (New Haven-London: Yale U.P., 1991) Robert Herbert. Millet (Paris: Grand Palais; London: Hayward Gallery, 1975) Courbet (Paris: Grand Palais; London: Royal Academy, 1977) Linda Nochkin. Realism (Harmondsworth: Penguin, 1971) Virginia Surtees. The Paintings and Drawings of Dante Gabriel Rossetti (Oxford U.P., 1971) Albert Boime. The Academy and French Painting in the Nineteenth Century (London: Phaidon, 1971; переизд. New Haven-London: Yale U.P., 1986) Manet (Paris: Grand Palais; New York: Metropolitan Museum of Art, 1983) John House. Monet (Oxford: Phaidon, 1977; 3-е изд., London, 1991) Paul Hayes Tucker. Monet in the 90s: The Series Paintings (New Haven — London: Yale U.P., 1989) Renoir (Paris: Grand Palais; London: Hayward Gallery; Boston: Museum of Fine Arts, 1985) Pissarro (London: Hayward Gallery; Paris: Grand Palais; Boston: Museum of Fine Arts, 1981) J. Hillier. The Japanese Print: A New Approach (London: Bell, 1960) Richard Lane. Hokusai: Life and Word (London: Barrie and Jenkins, 1989) Jean Sutherland Boggs et al. Degas (Paris: Grand Palais; Ottawa: National Gallery of Canada; New York: Metropolitan Museum of Art, 1988) John Rewald. The History of Impressionism (New York: Museum of Modern Art, 1946; 4-е изд., London: Secker and Warburg, 1973). Русск. перевод: Джон Ревалд. История импрессионизма. Перев. А.Н. Изергиной (Л.-М.: Искусство, 1959; 2-е изд.: перев. П.В. Мелковой под ред. М.А. Бессоновой; М.: Республика, 1995) Robert L. Herbert. Impressionism: Art, Leisure and Parisian Society (New Haven-London: Yale U.P., 1988) Albert Elsen. Rodin (New York: Metropolitan Museum of Art, 1963) Catherine Lampert. Rodin: Sculptures and Drawings (London: Hayward Gallery, 1986) Andrew Maclaren Young, ed. The Paintings of James McNeill Whistler (New Haven-London: Yale U.P., 1980) K.E. Maison. Honore Daumier: Catalogue of the paintings, Watercolours and Drawings (2 vols., London: Thames and Hudson, 1968) Quentin Bell. Victorian Artists (London: Routledge and Kegan Paul, 1967) Graham Reynolds. Victorian Painting (London: Studio Vista, 1966)
Читайте також:
|
||||||||
|