Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



В ПОИСКАХ НОВЫХ НОРМ

 

Robert Schmutzler. Art Nouveau — Jugendstil (Teufen: Niggli, 1962)

Roger Fry. Cezanne: A Study of his Development (London: Hogarth Press, 1927; нов. изд., Chicago U.P., 1989)

William Rubin, ed. Cezanne. The Late Work (London: Thames and Hudson, 1978)

John Rewald. Cezanne: The Watercolours (London: Thames and Hudson, 1983)

John Russell. Seurat (London: Thames and Hudson, 1965)

Richard Thomson. Seurat (Oxford: Phaidon, 1985; переизд. 1990)

Ronald Pickvance. Van Gogh in Aries (New York: Metropolitan Museum of Art, 1984)

Он же. Van Gogh in Saint Remy and Auvers (New York: Metropolitan Museum of Art, 1986)

Michel Hoog. Gauguin (London: Thames and Hudson, 1987)

Gauguin (Paris: Grand Palais; Chicago: Art Institute; Washington: National Gallery of Art, 1988)

Nicolas Watkins. Bonnard (London: Phaidon, 1994)

Gotz Adriani. Toulouse-Lautrec (London: Thames and Hudson, 1987)

Он же. Post-Impressionism: From Van Gogh to Gauguin (New York: Museum of Modern Art, 1956; 3-е изд., London: Secker and Warburg, 1978)

 


Читайте також:

  1. Билет № 14. Внешняя политика России при первых Романовых.
  2. Введение новых товаров
  3. Глава 11 ПОЯВЛЕНИЕ НОВЫХ НАПРАВЛЕНИЙ ВО ВТОРОЙ ПОЛОВИНЕ XX ВЕКА: ГУМАНИСТИЧЕСКАЯ, ГЕНЕТИЧЕСКАЯ И КОГНИТИВНАЯ ПСИХОЛОГИЯ
  4. Глава 26 В ПОИСКАХ НОВЫХ НОРМ
  5. Для бензиновых двигателей
  6. Номенклатура сульфиновых и сульфоновых кислот
  7. ОПЫТ СОЗДАНИЯ «НОВЫХ ШКОЛ» В РОССИИ
  8. Применение новых электронных средств и технологий в управлении движением поездов
  9. ТЕМА 11: Реакционная способность карбоновых кислот и их функциональных производных (сложных эфиров, тиоэфиров, амидов, галогенангидридов, ангидридов и солей.
  10. Тема: НАРУШЕНИЯ БЕЛКОВОГО ОБМЕНА. НАРУШЕНИЯ ОБМЕНА ПУРИНОВЫХ И ПИРИМИДИНОВЫХ ОСНОВАНИЙ
  11. Франкл В. Человек в поисках смысла




Переглядів: 494

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
ПЕРМАНЕНТНАЯ РЕВОЛЮЦИЯ | ЭКСПЕРИМЕНТАЛЬНОЕ ИСКУССТВО.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.001 сек.