МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
ВИМОГИ ДО ОБ’ЄКТІВ ЗОВНІШНЬОЇ РЕКЛАМИ (ОЗР)21.1.Порядок розміщення зовнішньої реклами регламентується Порядком розміщення зовнішньої реклами на території міста затвердженим рішенням виконавчого комітету Очаківської міської ради від 26 квітня 2011року № 76. Зовнішня реклама повинна відповідати наступним вимогам: -розміри рекламної конструкції: площина розміром не більше 6.00х3.00м., висота ,не більше -9.60м.-на одній стійці та на фундаментному блоці; -відстань між рекламними конструкціями не менше 50 м,а між сітілайтами не менше 30 м; -обовязкове освітлення площини рекламної конструкції не повинно засліплювати учасників дорожнього руху, а також не повинно освітлювати квартири житлових будинків; -розміщення на одній стійці тільки одної односторонньої або двустороньої інформації. - розміщуватися з додержанням вимог техніки безпеки; - розміщуватися із забезпеченням видимості дорожніх знаків, світлофорів, перехресть, пішохідних переходів, зупинок громадського транспорту та не відтворювати зображення дорожніх знаків; - фундамент наземної зовнішньої реклами, що виступає над поверхнею землі, повинен бути декоративно оформлений; - нижній край зовнішньої реклами, що розміщується над проїзною частиною вулиць і доріг повинен розташовуватися на висоті не менш як 5 метрів від поверхні дорожнього покриття; Роботи із встановлення спеціальних конструкцій повинні виконуватись господарюючими суб’єктами, що мають відповідні ліцензії на провадження такого виду діяльності. Рекламне оформлення міста Очаків повинно відповідати єдиним принципам візуальної організації елементів рекламних засобів (кольографічних, композиційно-пластичних, об’ємно-просторових, розмірно-модульних характеристик). Композиційна організація розміщення рекламних засобів на окремих ділянках зони зовнішньої реклами повинна виключити їх дублювання, розміщення поряд композиційно несумісних конструкцій, забезпечення можливості оперативного та комфортного орієнтування. Розміщення зовнішньої реклами повинно здійснюватись відповідно до чинного законодавства, а також відповідати наступним принципам розміщення зовнішньої реклами: - врахування соціально-психологічних умов сприйняття об’єктів реклами; - пріоритету архітектури, оточуючої забудови та її естетичної цілісності; - просторової взаємодії об’єктів реклами та оточуючого середовища; - відповідності змісту, форми, фізичних розмірів, стильових характеристик, матеріалів, кольорового вирішення, освітлення рекламного засобу архітектурно – просторовим особливостям конкретного місця, його соціально – політичному, історико – культурному та містобудівному статусу; - врахування особливостей зорового сприйняття об’єктів зовнішньої реклами пішоходами, пасажирами міського транспорту. Зонування міської території враховує ефективність розміщення реклами, а також сукупність обмежень історико – культурного, соціально – психологічного, громадсько–політичного, естетичного, архітектурного та містобудівного характеру. Великорозмірні спеціальні конструкції в центральній частині міста можуть розміщуватись тільки після проведення спеціальних проектно-узгоджувальних робіт в таких місцях: на огорожах об’єктів будівництва та реконструкції (виключно відеоекранні конструкції). Рекламні засоби повинні покращувати естетичні показники міського середовища, гармонійно доповнювати його художню виразність. Великорозмірні спеціальні конструкції повинні мати екранну моно опорну конструкцію з двосторонньою інформаційною площиною (або мати декоративно оформлену зворотну сторону). Фундаменти рекламних засобів повинні бути заглибленими, а у випадку розміщення на тротуарах - декоративно оформленими. Засоби зовнішньої реклами, особливо великого формату, повинні мати декоративно закриті технологічні елементи (місця з’єднань, різних частин конструкції, силові елементи опор, торцеві поверхні, елементи кріплення освітлювальної арматури, місця з’єднання з фундаментом). У центральних та щільно забудованих частинах міста слід використовувати сучасні світлові малогабаритні спецконструкції зі стаціонарним або динамічним інформаційним полем.
Розміщення зовнішньої реклами на будинках (у тому числі на дахах) повинно гармоніювати з архітектурним ансамблем. Конструкційні елементи рекламних засобів повинні бути виконані на високому технологічному рівні. Кожен елемент (опора, кронштейн, елемент фіксації) повинен бути складовою цілісного естетичного виду спеціальної конструкції. Кожен елемент спеціальної конструкції повинен нести естетичне навантаження відповідно до сучасних культурних норм. Загальні естетичні вимоги до спеціальних конструкцій: - естетична гармонізація з візуальними характеристиками міського середовища; - масштабність стосовно людини та елементів міського середовища; - образна, стильова та декоративна виразність; - цілісність композиційного та об’ємно – пластичного вирішення; - відповідність кольору; - функціональна та технологічна єдність; - об’ємно – просторова та композиційна обґрунтованість розташування. Сприйняття інформації людиною повинно проходити без зайвого фізіологічного та психоемоційного навантаження, комфортно, що є головною ергономічною вимогою до фнкціонування зовнішньої реклами. Загальні ергономічні вимогидо спеціальних конструкцій призначені забезпечити умови комфортного сприйняття інформації в умовах дорожнього руху і відповідають психофізіологічним можливостям людини: - на одній опорі контактної мережі (зовнішнього освітлення) повинно розміщуватись не більше одного рекламного засобу; - тимчасові виносні спеціальні конструкції повинні використовуватись тільки у разі неможливості відображення специфічної тимчасово актуальної інформації щодо прейскурантів, особливих умов обслуговування, акцій, знижок тощо спеціальними конструкціями (вивісками, кронштейнами, маркізами, оформленням вітрин), а не замінювати чи дублювати вивіску. Функціонування рекламних засобів забезпечується: - досконалістю конструктивного вирішення; - зручністю та безпекою проведення ремонтних та експлуатаційних робіт; - зручністю заміни інформаційних елементів; - стійкістю конструктивних матеріалів, фарб та покриттів рекламних засобів до впливу атмосферних умов на весь термін експлуатації; Забороняється розміщення рекламних засобів на квітниках. При розміщенні рекламних засобів на газонах необхідно забезпечити повне відновлення трав’яного покриття. Спеціальні конструкції великого формату повинні розміщуватись на такій відстані від крони дерев та чагарників, яка забезпечить обслуговування зелених насаджень. Не допускається розміщення стаціонарних спеціальних конструкцій, що є джерелами шуму, вібрації, світлових, електромагнітних та інших випромінювань чи полів, з порушенням діючих санітарних норм поблизу житлових приміщень. Освітлення елементів інформації повинно бути рівномірним, без осліплюючих та затемнених частин інформаційного поля. Матеріали, що використовуються при виготовленні усіх типів засобів зовнішньої реклами повинні відповідати сучасним вимогам якості та екологічної безпеки. При розміщенні зовнішньої реклами на існуючих будинках і спорудах, необхідно масштаб та місце розміщення композиційно ув’язувати з цілою спорудою. Спеціальні конструкції слід використовувати в якості естетично організуючого фактора ділянки в місцях з композиційно неорганізованою забудовою.
21.2.Забороняється розташовувати рекламні засоби: - на пішохідних доріжках та алеях, якщо це перешкоджає вільному руху пішоходів; - у населених пунктах на висоті менш як 5 метрів від поверхні дорожнього покриття, якщо їх рекламна поверхня виступає за межі краю проїзної частини. - методом фарбування, наклеювання на поверхнях елементів вуличного обладнання, будівель і споруд, якщо інше не передбачено угодою з їх власниками; 21.3. Розміщення зовнішньої реклами на пам’ятках історії та архітектури і в межах зон охорони таких пам’яток, в межах об’єктів природно-заповідного фонду дозволяється за погодженням з відповідним органом у сфері охорони культурної спадщини та об’єктів природно-заповідного фонду. 21.4. Реклама алкогольних напоїв та тютюнових виробів, знаків для товарів і послуг, інших об’єктів права інтелектуальної власності, під якими випускаються алкогольні напої та тютюнові вироби, не повинна розміщуватися на рекламних засобах ближче ніж за 300 метрів прямої видимості від території дитячих дошкільних закладів, середніх загальноосвітніх шкіл та інших навчальних закладів, в яких навчаються діти віком до 18 років, культових споруд. 21.5. Розроблення необхідної технічної документації, монтаж (демонтаж) рекламного засобу здійснюється спеціалізованими підприємствами, установами та організаціями. 21.6. Розташування дахових рекламних засобів забороняється без попередньої технічної експертизи спеціалізованих підприємств, установ та організацій. 21.7. ОЗР та вивіски не повинні створювати перешкод для експлуатації та ремонту будівель і споруд, на яких вони розташовуються, а також перекривати існуючі проходи і переходи. Розташування їх на фасадах та дахах будинків і споруд має здійснюватись із дотриманням структурної побудови, стилістичної єдності фасадів, без пошкодження елементів архітектури. Якщо розміщення вивіски на будівлі (споруді) не передбачено проектною документацією цієї будівлі (споруди), погодженою та затвердженою у встановленому порядку, то її розміщення здійснюється на підставі погодження вивіски з відділом містобудування та архітектури Очаківської міської ради . Дозволяється суб’єктам підприємницької діяльності та фізичним особам встановлення за власний кошт малих архітектурних форм (іменних лавок, огорож, урн для сміття, тощо) з розміщенням на них елементів реклами без отримання відповідного дозволу. 21.8. До інформаційного оформлення підприємств, установ, організацій та приватних підприємців належить наступна інформація про юридичних та фізичних осіб, що розповсюджується на належних їм спеціальних конструкціях: Читайте також:
|
||||||||
|