Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






UPPER-INTERMEDIATE LEVEL

1. WANTED! MISSING! Complete the gaps in these police posters.

Answer these remarks with the opposite description.

EXAMPLE:

A: I thought you said he was the short, chubby one.

B: No, not at all, he`s the tall, thin-faced one.

 

1. A: Was that his brother, the dark-skinned, wavy-haired one?

B: No, completely the opposite, his brother`s … .

2. A: She`s always quite well-dressed, so I`ve heard.

B: What! Who told you that? Every time I see her, she`s … .

3. A: So Charlene`s that rather plump, fair-haired woman, is she?

B: No, you`re looking at the wrong one. Charlene`s … .

4. A: So, tell us about the new boss; good-looking?

B: No, I`m afraid not; rather … .

5. A: I don’t know why, but I expected the tour-guide to be middle-aged or elderly.

B: No, apparently she`s only … .

 

Write one sentence to describe each of these people, giving information about their hair and face, their height and build and general appearance.

1. you yourself 2. your best friend 3. a neighbor 4. your ideal of a handsome man/a beautiful woman

Now, in the same way, describe somebody very famous, give some extra clues about them, e.g. He`s pop-star/politician. Can someone else guess who you are describing?

From these jumbled words, find combinations for describing people, as in the example. Some of the combinations are hyphenated. Use a dictionary if necessary. You can use the words more than once.

EXAMPLE: good-looking

looking round mixed over well dressed legged
haired complexion good long race weight tanned
middle stocky faced red aged build  

 



Читайте також:

  1. ADVANCED LEVEL
  2. Chart 6. The list of the countries in which, in opinion of experts, the media education is on the highest level of development
  3. MORPHOLOGICAL LEVEL




Переглядів: 1011

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Describing people: character | ADVANCED LEVEL

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.