МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Типи живоплотів у м. Львові (вулиця, бульвар, сквер, парк і т.п.)
Таблиця 6 Використання рослин у різних типах живоплотів
4. Заповнити табл. 6, де вказати життєві форми рослин (Д1 > 25 м, Д2 – 20-25 м, Д3 – 15-20 м, Д4 – 5-15 м, Кв – 2,5-5 м, Кср – 1-2,5 м, Кн – 0,5-1 м), висоту дерева або куща без формування (за довідковими даними), відзначити види рослин, які застосовуються для створення формованих та вільнорослих живоплотів (бордюри, живоплоти, зелені стіни) позначкою «+». 5. Проаналізувати таблиці 5-6 та заповнити табл. 7. Наприклад, «… Найбільш поширеними є (хвойні, листяні, формовані, вільнорослі) живоплоти з таких рослин (вказати назви рослин). Менше поширеними є (інші) живоплоти. 6. Провести заміри висоти, ширини, довжини живоплоту, відстань між рослинами у живоплоті та занести ці дані до табл. 8. 7. Визначити приблизний вік рослин, з яких створено живоплоти, за такими групами: перша група – до 10 років, друга – 11-20, третя – 21-30, четверта – 31-40, п’ята – 40 років і більше. Таблиця 7 Таксономічний склад рослин у живоплотах
Таблиця 8 Загальні розміри існуючих живоплотів
8. Провести загальне оцінювання стану живоплотів за такою шкалою: добрий – кущі нормально розвинені, здорові, листя густе по всій висоті, сухих і відмираючи гілок немає, без механічних пошкоджень та уражень хворобами, забарвлення і розміри нормальні; задовільний – кущі здорові, з ознаками уповільненого росту, листя мало, є сухі гілки, крона одностороння, стебла частково оголені знизу, відзначаються наявні механічні пошкодження та ураження шкідниками та хворобами; незадовільний – кущі ослаблені, перерослі, значно оголені знизу, листя дрібне, багато сухих гілок, механічних пошкоджень та уражень шкідниками та хворобами. Таблиця 9 Читайте також:
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|