МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Основні види рослин, придатні для живоплотів
Вільноростучі живоплоти здебільшого створюються з рясно- та красивоквітучих порід, що погано реагують на підстригання (спіреї, дейція, садовий жасмин, вейгела, «золотий дощ»), їм також притаманні природні компактні крони (вузькопірамідальні, колоноподібні: форми ялини канадської, кипарисовика Лавсона, ялівцю звичайного та інших). Це дуже декоративні рослини, створені з них лінійні насадження здатні, як правило, прикрасити будь-яку ділянку. Проте, щоб створити щільні огорожі, які виконували б захисну функцію, зазвичай використовують дво- або багаторядні насадження. При цьому можна підібрати рослини за забарвленням листя, квітів, термінами та тривалістю цвітіння, створюючи цілу палітру барв, або витримувати певну гаму улюблених кольорів. Великою перевагою вільноростучих живоплотів є те, що вони не потребують регулярного формувального обрізування, особливого догляду і турбот. Лише гарноквітучі дерева й чагарники слід злегка розріджувати раз на рік для стимулювання цвітіння. Для виконання завдання необхідно: 1. Вибрати територію для дослідження – парк чи сквер на території м. Львова чи іншого населеного пункту (за бажанням студента). Провести обстеження вибраної території, виконати фотофіксацію основних композиційних елементів, зокрема живоплотів. 2. Зробити фотофіксацію для кожного виду рослини, що зростають у живоплотах та у інших топіарних елементах: - окремо рослину та її морфологічні частини (макрозйомка); - поздовжній профіль, поперечний переріз та загальний вид живоплоту; 3. Визначити види рослин, які використано для створення живоплотів і занести їх у табл. 5; вказати місцезнаходження об’єкта дослідження (назва вулиці, парку, скверу тощо). Таблиця 5 Читайте також:
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|