Призначення - для поєднання в єдиний вузол рульової трапеції, важелів, тяг (підсилювача) з рульовим механізмом та передачі відповідних зусиль від рульового механізму (підсилювача) до керованих коліс.
Вимоги: Правильнее співвідношення кутів поворота коліс, відсутність автоколивань та самостійного повороту керованих коліс при коливаннях автомобіля на підвісці. Головна вимога до рульового привода - забезпечення такої кінематики повороту автомобіля, при якій всі колеса котяться по концентричних колах.
Рульові приводи в залежності від компоновки можуть мати розташування рульової трапеції спереду або позаду осі автомобіля. При залежній підвісці, поперечна тяга як правило суцільна. При незалежній підвісці, поперечна тяга не суцільна, що дає змогу виключити самостійний поворот керованих коліс.
Рис 23. Схема повороту автомобілів.
Рис 24. Схема повороту автомобіля без урахування еластичності шин.
Рис 25. Схем рульового приводів при залежній підвісці.
Рис 26. Схема рульового приводу при незалежній підвісці.
Рис 27. Схема переднього розташування рульової трапеції.
Рис 28. Схема заднього розташування рульової трапеції.
Для того щоб рульова трапеція могла виконувати свої функції, між розмірами її елементів ( при жорстких колесах автомобіля ) повинні витримуватись такі співвідношення
де
при задньому та при передньому розташуванні трапеції.
Правильність визначення геометричних розмірів рульової трапеції перевіряють, співставляючи фактичну залежність між кутами повороту керованих коліс з теоретичною.