Рис 29. Схеми компоновок рульових керувань з підсилювачем.
Призначення. Для полегшення керування, підвищення маневрування та безпеки руху при розриву шини.
Вимоги:
1.Можливість керування, при виходу з ладу посилювача.
2.Мінімальний час спрацювання.
3.Мінімальний вплив на стабілізацію коліс.
4.Забезпечення пропорціональності між кутом повороту рульового колеса та кутом повороту керованих коліс та пропорціональності між зусиллям прикладеним до рульового колеса та зусиллям супротиву повороту керованих коліс.
Класифікація:
1. За типом підсилювача-електричні, гідравлічні, повітряні.
2. За місцем розташування підсилювача-разом з рульовим механізмом або окремо.
Основними показниками, які оцінюють ефективність підсилювача, є коефіцієнт підсилення та показник чутливості
, де
, - зусилля, що прикладають до рульового колеса, при якому вступає в дію підсилювач. В існуючих конструкціях .