Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Підсилювачі рульового керування.

Рис 29. Схеми компоновок рульових керувань з підсилювачем.

 

Призначення. Для полегшення керування, підвищення маневрування та безпеки руху при розриву шини.

Вимоги:

1.Можливість керування, при виходу з ладу посилювача.

2.Мінімальний час спрацювання.

3.Мінімальний вплив на стабілізацію коліс.

4.Забезпечення пропорціональності між кутом повороту рульового колеса та кутом повороту керованих коліс та пропорціональності між зусиллям прикладеним до рульового колеса та зусиллям супротиву повороту керованих коліс.

Класифікація:

1. За типом підсилювача-електричні, гідравлічні, повітряні.

2. За місцем розташування підсилювача-разом з рульовим механізмом або окремо.

Основними показниками, які оцінюють ефективність підсилювача, є коефіцієнт підсилення та показник чутливості

 

, де

, - зусилля, що прикладають до рульового колеса, при якому вступає в дію підсилювач. В існуючих конструкціях .

 


Читайте також:

  1. Автократично-демократичний континуум стилів керування.
  2. Аналіз конструкції рульового керування.
  3. Аналого – дискретні підсилювачі
  4. Двомірне трактування стилів керування.
  5. Джерело шуму , розташовують у кожусі, внутрішні поверхні якого покривають звукопоглинальними матеріалами. Різновидом цього методу є кабіна керування.
  6. Електронні підсилювачі
  7. Елементи рульового механізму та параметри ( види )розрахунку.
  8. Задаючі пристрої і елементи порівняння. Задаючі пристрої розімкнутих систем керування. Задаючі пристрої замкнутих систем керування. Мікропроцесори, контролери та логічні елементи.
  9. Класифікація систем автоматичного керування.
  10. Конструкція рульового керування.
  11. Контроль як компонент керування. Різновиди контролю
  12. Магнітні підсилювачі




Переглядів: 1324

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Рульовий привод. | Основи розрахунку елементів рульового керування на міцність.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.03 сек.