![]()
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Основи розрахунку елементів рульового керування на міцність.Вихідною величиною для розрахунку елементів рульового керування є момент опору керованих коліс
З урахуванням вище наведенного
Зусилля, яке необхідно прикласти до рульового колеса для повороту керованих коліс нерухомого автомобіля,
Обід рульового колеса, як правило, на міцність не розраховують. Спиці рульового колеса розраховують на згин. Рульовий вал розраховують на скручування в місці кріплення ведучої ланки рульової передачі. Елементи зачеплення рульової передачі розраховують на міцність по напругах згину Для зачеплення типу “ глобоїдний черв’як – ролик “
Рис 30. Рульовий механізм типу «глобоїдний черв’як-ролик » без посилювач. 1- ролик, 2- черв’як.
Рис 31. Схема сил, що діють у рульовій передачі типу “ глобоїдний червяк – ролик”.
З умови однаковості моментів , що діють на рульовий вал з боку рульового колеса та з боку черв’яка
Тоді
Площа контакту матиме вигляд
Підставивши в значення
У рульової передачі типу “гвинт – гайка – рейка – сектор” сили
Рис 32. Рульовий механізм “ гвинт – гайка – рейка – сектор “.
Рис 33. Схема сил, які діють в парі “ гвинт – гайка “.
Напруги стискання в парі “ кулька – поверхня канавки “знаходять з рівняння
Напруги згину в зуб’ях сектора:
У тому випадку, коли силовий пристрій підсилювача суміщений рульовою передачею, величину
Де Контактні напруги В рульовій передачі “черв’як – сектор” з боковим розташуванням сектора, напруги згину визначають для зуб’їв сектора:
( нормальний ) по первісному обводу; Контактні напруги на зуб’ях сектора:
Вал сошки руля розраховують на напругу кручення:
Якщо силовий пристрій підсилювача сумісний з рульовою передачею, то
Напруга кручення
( наприклад, радіус первинного обводу зуб’їв сектора ). Напруги кручення не повинні перевищувати 350 МПа. Рульову сошку розраховують на згин та на кручення відносно повздовжньої осі. Тяги та важелі рульового привода розраховують на міцність з умови повороту керованих коліс нерухомого автомобіля та гальмування з максимальною інтенсивністю. Поперечну та повздовжню рульові тяги розраховують за запасом стійкості
Поворотний важіль розраховують на згин в місці запресування важеля та на небезпечному перерізі, а бокові важелі трапеції – аналогічно. Шарнірні з’єднання рульового привода розраховують на тиск між головкою кульового пальця та сухарями; ніжку пальця – на згин та зріз в місці запресування пальця в важелях та тягах. При розрахунку підсилювача визначають геометричні параметри розподільника та силового циліндра, продуктивність насоса та умови сталої роботи рульового керування з підсилювачем. Рульові керування з підсилювачем розробляють таким чином, щоб при відмові від роботи підсилювача зберігалася можливість безпечно керувати автомобілем. Читайте також:
|
||||||||
|