Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Література: 9, 11, 16,22, 23, 27, 37, 43, 49, 58

ТЕМА 13. БРЕНДИНГ

План

13.1. Брендинг як інструмент маркетингової політики комунікацій.

13.2. Процес формування та сворення бренду.

13.3. Управління активами бренду.

 


Читайте також:

  1. Довідкова література:
  2. Додаткова література: 15, 17.
  3. Додаткова література: див. розділ V методичних рекомендацій.
  4. Додаткова література: див. розділ V навчально-методичних матеріалів
  5. Додаткова література: див. розділ V навчально-методичних матеріалів.
  6. Література: (10, 11, 12, 25, 27, 32, 34 40, 54, 55, 59,62, 66, 67, 68, 69, 70, 71, 72)
  7. Література: (3, 10, 11, 13, 31, 33, 42, 55, 59, 66, 67, 68, 69, 71)
  8. Література: 2, 3, 4, 8, 12.
  9. Література: 3, 6, 7, 9, 10, 11, 14
  10. Література: 5, 6, 15, 19, 25, 27, 28, 31, 44, 52, 58, 59
  11. Література: 6, 21, 22
  12. Література: 6, 7, 9, 11, 14, 21, 22, 23, 27, 37, 43, 49




Переглядів: 336

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Ексклюзивність патнерства. | Брендинг як інструмент маркетингової політики комунікацій

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.002 сек.