МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Глава Ізі за змістом дійсно має швидше конституційно-державний характер, ніж просто конституційний або просто державний1. Отже, виходячи із вищевикладеного, можна погодитися з позицією Н. А. Богданової, яка зауважує, що конкретна держава сама визначає ім'я відповідній галузі свого національного права, керуючись теоретичними та історичними, об'єктивними та суб'єктивними факторами2, та О. Ф. Фрицького, на думку якого, у сучасний період відмінність між термінами «конституційне» та «державне» право має відносне значення, отже, можна говорити про відносну тотожність, синонімічність даних термінів3. Однак, поки то в Україні найчастіше застосовується назва «конституційне право», очевидно через необхідність утвердження верховенства Конституції України у суспільній свідомості та з огляду на поширену тенденцію до зміни та заперечення практично всього, що має стосунок до радянської системи. Для виявлення специфіки конституційного права як галузі права велике значення має з'ясування методівправового регулювання суспільних відносин, тобто сукупності прийомів та способів виливу на суспільні відносини, що застосовуються державними органами при регулюванні цих відносин4. Характерними особливостями методу конституційного права є такі: 1) за допомогою конституційного регулювання закріплюються не всі, а найголовніші принципи і положення, які визначають зміст та основні напрямки розвитку суспільства; 2) максимально високий юридичний рівень; 3) безпосереднє конституційне нормозакріилення; 4) переваження імперативного, централізованого регулювання, при якому відносини між суб'єктами грунтуються на засадах субординації; 5) установчий характер, який означає, що певні відносини в конституційному праві отримують первинне правове регулювання, тобто регулюються вперше; Кутафии О. Е. Зазнач, праця. — С. 33. 2 Богданова Н. Л. Цит. за Кутафин О. Е. Зазнач, праця. — С. 35. 3 Фрицький О. Ф. Зазнач, праця. - С 8. * Кутафий О. Е. Зазнач, праця. — С 35—36.
|
||||||||
|