Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



ПЕРЕДМОВА

Після проголошення незалежності України розпочався і три­ває бурхливий процес становлення вітчизняної правової системи. Не оминув він і галузі конституційного права, яка внаслідок не­розривного зв'язку з політичною системою суспільства зазнала чи не найбільш відчутних змін.

Визнання важливості володіння теорією конституційного права при побудові демократичної правової держави, якою прагне стати Україна, постійний процес «зростання» вітчизтного кон­ституційного законодавства до рівня загальновизнаних світових стандартів зумовлюють необхідність підготовки якісної навчаль­ної літератури.

Серед чшіників, які несприятливо впливають па якість на­вчальних посібників, зокрема з конституційного права України, можна назвати постійні зміни вітчизняного законодавства, у ре­зультаті чого кожен виданий посібник уже містить положення законодавства, які є нечинними. Тому при написанні даного на­вчального посібника, з одного боку, аналізувалося чинне консти­туційне законодавство України, а з іншого — проблеми та тен­денції законодавчого регулювання того чи іншого питання.

З нашої точки зору, з огляду на наведену причину, змін по­требує система викладання конституційного права в Україні. Так, у межах вивчення конституційного права варто запровадити три основні навчальні дисципліни (без урахування викладання спецкурсів): «Теорія конституційного права», «Конституційне право України», «Конституційне (державне) право зарубіжних країн». При цьому в рамках вивчення двох останніх дисциплін слід зосередитися на викладанні конституційного права України і конкретних зарубіжних країн, уникаючи повторення суто тео­ретичного матеріалу, який має вивчатися у курсі теорії консти -туційного права.

 

■""

 

 
 

Глава І

КОНСТИТУЦІЙНЕ ПРАВО -

ГАЛУЗЬ НАЦІОНАЛЬНОГО

ПРАВА УКРАЇНИ


Читайте також:

  1. І.Передмова
  2. ПЕРЕДМОВА
  3. ПЕРЕДМОВА
  4. ПЕРЕДМОВА
  5. ПЕРЕДМОВА
  6. ПЕРЕДМОВА
  7. Передмова
  8. Передмова
  9. ПЕРЕДМОВА
  10. ПЕРЕДМОВА
  11. ПЕРЕДМОВА
  12. Передмова




Переглядів: 355

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Глава XI. Судова влада та прокуратура в Україні. | Глава І

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.002 сек.