Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



ПЕРЕДМОВА

МІНІСТЕРСТВО АГРАРНОЇ ПОЛІТИКИ ТА ПРОДОВОЛЬСТВА УКРАЇНИ

МИКОЛАЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ АГРАРНИЙ УНІВЕРСИТЕТ

Агрономічний факультет

 

Кафедра виноградарства та плодоовочівництва

 

ТЕХНОЛОГІЯ ПЕРЕРОБКИ ЗЕРНА

Методичні рекомендації щодо виконання лабораторних робіт студентами агрономічного факультету спеціальності 8.09010101 «Агрономія» ОКР «Магістр»

 

 

 

 

Миколаїв

 
2013


УДК 664.7

ББК 36.82

Т 38

 

Друкується за рішенням науково-методичної комісії агрономічного факультету Миколаївського національного аграрного університету від 31.10.2012 р., протокол № 2.

 

Укладач:

І. Д. Дудяк – кандидат с.-г. наук, завідувач кафедри виноградарства та плодоовочівництва, Миколаївський національний аграрний університет.

О. В. Котляр – асистент кафедри виноградарства та плодоовочівництва, Миколаївський національний аграрний університет.

 

Рецензенти:

О. М. Дробітько – кандидат с.-г. наук, голова правління ФГ «Олена» Братського району Миколаївської області;

С. Г. Козлов кандидат с.-г. наук, доцент кафедри рослинництва та садово-паркового господарства, Миколаївський національний аграрний університет.

 

 

© Миколаївський національний аграрний університет, 2013

ПЕРЕДМОВА

Зерно і вироблені з нього продукти: борошно, крупа і хліб овіяні легендарною славою практично усіх поколінь людей, що колине­будь жили на Планеті Земля. Скільки прислів'їв, пісень, заповітів, що прославляють хліб і людей, які його вирощують та обробля­ють. Святість зерна і хліба відмічена майже у всіх релігіях світу. «Хліб наш насущний...» – такі слова проголошують в одній із свя­щенних молитв православних християн. В чому причина такого ставлення людей до зерна та хліба необхідно знати усім, а особли­во тим, хто присвятив своє життя їх Величностям.

Аналіз проблем розвитку сільського господарства і харчування людей планети Земля, який проведено спеціальною комісією Організації Об'єднаних Націй (ФАО), показує, що на Землі ніколи не було достатньої кількості продуктів харчування. Кількість населен­ня на Землі постійно зростає і в нинішній час досягла 6 млрд. Збільшується також і виробництво продуктів харчування, але їх зростання недостане для того, щоб нагодувати усіх жителів пла­нети. Інтенсивне зростання населення Землі породжує складні проблеми і заставляє, насамперед фахівців, шукати нові шляхи збільшення продуктів харчування.

Техніка і технологія виробництва борошна тісно пов'язані з розвитком цивілізації. Тому історію розвитку борошномельного вироб­ництва доцільно розглядати за етапами розвитку людського сус­пільства. Найбільш повний аналіз історичного розвитку борошномельного виробництва зробив професор Я.М. Купріц (1951). Переробка зерна в крупу чи борошно з'явилась з появою на Землі землеробства. В той далекий період люди навчились подрібнювати зерна при­мітивним знаряддям виробництва, яке пізніше назвали «зернотерками». Зернотерки складались із двох камінців з плоскими поверхнями, поміж яких і розтирали зерно. Такі зернотерки, а також ступки, були знайдені при розкопках на території Київської облас­ті і відносяться до III тисячоліття до н. е. (період Трипільської куль­тури). На теренах колишнього Радянського Союзу це була най­більш древня знахідка, яка свідчить про те, що на території середньої течії Дніпра в ті далекі часи з'явились перші ознаки початко­вого землеробства. І не випадково на цій території трохи пізніше з'явилась держава, яка називалась «Київська Русь» з центром у Києві.

У зв'язку з цим оволодіння лабораторними та практичними знаннями з технології переробки зерна вкрай важливе для студентів агро­номічних спеціальностей.

В методичні рекомендації ввійшли лабораторні роботи з двох модулів навчальної дисципліни „Технологія переробки зерна”, що викладається за Європейською кредитно-трансферною системою організації навчального процесу в Миколаївському національному аграрному університеті.

 

 


Читайте також:

  1. І.Передмова
  2. Передмова
  3. ПЕРЕДМОВА
  4. ПЕРЕДМОВА
  5. ПЕРЕДМОВА
  6. ПЕРЕДМОВА
  7. ПЕРЕДМОВА
  8. ПЕРЕДМОВА
  9. Передмова
  10. ПЕРЕДМОВА
  11. ПЕРЕДМОВА
  12. ПЕРЕДМОВА




Переглядів: 590

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
УСТАНОВКА НОСОПИЩЕВОДНОГО И НОСОЖЕЛУДОЧНОГО ЗОНДОВ У СОБАК И КОШЕК | 

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.012 сек.