МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
ПередмоваДана методична розробка призначена для аудиторної та самостійної роботи курсантів III курсу спеціальності «Обслуговування повітряних суден та двигунів». Методична розробка складається з шести розділів, які вміщують тексти, діалоги, лексико-граматичні вправи, вокабуляр. Теоретичний матеріал закріплюється системою вправ та завдань мовного характеру. Йде постійне відпрацювання різних граматичних структур, що сприяє кращому засвоєнню їх у курсантів. Метою навчального посібника є збагачення словникового запасу курсантів з тем, вже вивчених зі спец предметів про служби та засоби аеропорту . Мета даного посібника – отримання необхідної інформації з теми “ Airframe design”. Його основу складають аутентичні і оригінальні тексти з базових навчальних посібників, англомовних та інтернет видань, що охоплюють найважливіші аспекти конструкції літака. Методична розробка підготовлена відповідно навчальної програми і може бути використана в якості додаткового матеріалу для курсантів інших спеціальностей.
Зміст 1. Unit I Aircraft design…………………………………………...4 Dialogue 1………………………………………………………...4 Text 1.Principal structural units of the airplane………………...7 Text 2. Airplane structure………………………………………..8 Text 3. Aircraft performance. ……………………………….…...8 2. Unit II Fuselage construction………………………………….10 Dialogue 1……………………………………………………10-11 Text 1. Fuselage construction……………………………......12-13 Text 2. …………………………………………………………....16 Text 3. The 737-400 fuselage sections……………………….....16 Text 4. Passenger cabin………………………………………......17 Text 5. Cockpit…………………………………………………...18 3. Unit III Wing………………………………………………….....19 Dialogue 1…………………………………………………….19-20 Text 1. Wing…………………………………………………..20-21 Dialogue 2…………………………………………………….22-23 Text 2. Structural members of the wing………………………….23 Dialogue 3………………………………………………………...23 Text 3. Flaps…………………………………………………...24-25 4. Unit IV The tail unit ……………………………………………..28 Text 1. The tail unit…………………………………………....28-29 Dialogue 1……………………………………………………...30-32 Text 2. Flight control system…………………………………..33-34 Text 3. Elevators…………………………………………………...37 Dialogue 2. Secondary control surfaces……………………….37-38 Text 4. Secondary control surfaces……………………………38-42 Text 5……………………………………………………………….42 5. Unit V Landing gear……………………………………………….44 Text 1. Landing gear………………………………………………..44 Text 2. 737 main landing gear…………………………………..46-47 Text 3. System interface – brake system……………………………47 Text 4……………………………………………………………..47-48 Text 5.Nose landing gear…………………………………………48-49 Text 6. Antiskid system……………………………………………...50 6. Unit VI Power plant………………………………………………....51 Text 1. Power plant………………………………………………..51-52 Читайте також:
|
||||||||
|