Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Передмова

Дана методична розробка призначена для аудиторної та самостійної роботи курсантів III курсу спеціальності «Обслуговування повітряних суден та двигунів».

Методична розробка складається з шести розділів, які вміщують тексти, діалоги, лексико-граматичні вправи, вокабуляр.

Теоретичний матеріал закріплюється системою вправ та завдань мовного характеру. Йде постійне відпрацювання різних граматичних структур, що сприяє кращому засвоєнню їх у курсантів. Метою навчального посібника є збагачення словникового запасу курсантів з тем, вже вивчених зі спец предметів про служби та засоби аеропорту .

Мета даного посібника – отримання необхідної інформації з теми “ Airframe design”. Його основу складають аутентичні і оригінальні тексти з базових навчальних посібників, англомовних та інтернет видань, що охоплюють найважливіші аспекти конструкції літака. Методична розробка підготовлена відповідно навчальної програми і може бути використана в якості додаткового матеріалу для курсантів інших спеціальностей.

 

Зміст

1. Unit I Aircraft design…………………………………………...4

Dialogue 1………………………………………………………...4

Text 1.Principal structural units of the airplane………………...7

Text 2. Airplane structure………………………………………..8

Text 3. Aircraft performance. ……………………………….…...8

2. Unit II Fuselage construction………………………………….10

Dialogue 1……………………………………………………10-11

Text 1. Fuselage construction……………………………......12-13

Text 2. …………………………………………………………....16

Text 3. The 737-400 fuselage sections……………………….....16

Text 4. Passenger cabin………………………………………......17

Text 5. Cockpit…………………………………………………...18

3. Unit III Wing………………………………………………….....19

Dialogue 1…………………………………………………….19-20

Text 1. Wing…………………………………………………..20-21

Dialogue 2…………………………………………………….22-23

Text 2. Structural members of the wing………………………….23

Dialogue 3………………………………………………………...23

Text 3. Flaps…………………………………………………...24-25

4. Unit IV The tail unit ……………………………………………..28

Text 1. The tail unit…………………………………………....28-29

Dialogue 1……………………………………………………...30-32

Text 2. Flight control system…………………………………..33-34

Text 3. Elevators…………………………………………………...37

Dialogue 2. Secondary control surfaces……………………….37-38

Text 4. Secondary control surfaces……………………………38-42

Text 5……………………………………………………………….42

5. Unit V Landing gear……………………………………………….44

Text 1. Landing gear………………………………………………..44

Text 2. 737 main landing gear…………………………………..46-47

Text 3. System interface – brake system……………………………47

Text 4……………………………………………………………..47-48

Text 5.Nose landing gear…………………………………………48-49

Text 6. Antiskid system……………………………………………...50

6. Unit VI Power plant………………………………………………....51

Text 1. Power plant………………………………………………..51-52


Читайте також:

  1. І.Передмова
  2. ПЕРЕДМОВА
  3. ПЕРЕДМОВА
  4. ПЕРЕДМОВА
  5. ПЕРЕДМОВА
  6. ПЕРЕДМОВА
  7. ПЕРЕДМОВА
  8. Передмова
  9. ПЕРЕДМОВА
  10. ПЕРЕДМОВА
  11. ПЕРЕДМОВА
  12. ПЕРЕДМОВА




Переглядів: 729

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Кривий Ріг | UNIT 1. PRINCIPAL STRUCTURAL UNITS OF THE AIRPLANE

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.