МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
ПЕРЕДМОВАНавчально-методичний посібник побудований з відповідних тем, які охоплюють найбільш актуальні теоретичні питання соціологічної науки, проблематику галузей соціологічного знання та фундаментальні засади емпіричної соціології. Зокрема, в межах посібника розглядається зміст основних категорій та понять, теоретико-методологічні підходи, структура й функції соціологічної науки, виникнення та еволюція, фундаментальні особливості та напрямки розвитку соціологічного знання, сутність та специфіка культури, політики, економіки, праці та управління, конфлікту та релігії як складних соціальних феноменів, методологія та методика організації та проведення соціологічного дослідження. Крім того, перед кожною темою посібника представлені ґрунтовні методичні поради до її вивчення, чітко та послідовно описуються набуті знання та вміння студента після вивчення матеріалу, змістовний термінологічний словник та план семінарського заняття. До того ж після кожної теми детально розроблені завдання до тренінгів, вправи, питання для дискусій, теми рефератів, есе, доповідей, завдання для самопідготовки студентів заочної форми навчання та рекомендовані літературні джерела. Окремо пропонується до розгляду робоча навчальна програма з нормативного курсу «Соціологія», методичні вказівки до виконання тренінгів, вправ, питань до дискусій, методичні вказівки до виконання рефератів, есе, доповідей, та методичні вказівки для самопідготовки студентів-заочників. Такий підхід до структури та змісту посібника ґрунтується на принципах логічності, системності, науковості та доступності, і відповідно сприятиме більш глибшому засвоєнню соціологічних знань у майбутніх фахівців. Вивчення курсу соціології дозволить також майбутнім фінансистам і менеджерам оволодіти фундаментальними основами важливих знань, уміннями та навичками підготовки й проведення конкретних соціологічних досліджень у майбутній практичній діяльності з оптимізації та управління соціальними процесами, соціальними групами й соціальними організаціями, незалежно від сфери діяльності та форми власності. І, нарешті, пропонований навчально-методичний підручник має на меті сприяти формуванню у майбутніх економістів уміння використовувати соціологічний підхід як важливий засіб аналізу складних соціальних проблем у всіх сферах життя суспільства. Теми 1, 2, 3, 4, 11 підготувала кандидат соціологічних наук Артеменко Світлана Богданівна, теми 5, 6, 7, 8, 9, 10 – кандидат соціологічних наук Фляшнікова Алла Борисівна.
Читайте також:
|
||||||||
|