МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
ПЕРЕДМОВАЗмістовний модуль «Етика» курсу Культурологія «Етика і Естетика» має на меті знайомство з етикою як філософською наукою. Вивчення Етики як філософії моралі є ключовим для розуміння етики як особливої галузі філософських наук, допомагає формуванню системи знань по історії етики, сучасним концепціям теорії етики, а також освоєнню основних понять і категорій. Але вивчення етики також має на меті осмислення моралі як феномену людської культури, як того, що надає людині спроможність бути людиною за будь яких обставин, як того, що є синонімом людяності, людськості, тобто того, що є ознакою людини як такої, незалежно від того, чим ця людина займається і як реалізує себе в житті і професії. Звідси вивчення етики не лише залучає сучасну молоду людину до дослідження моральної історії людства у вигляді теоретичної інформації, а й припускає безпосереднє її освоєння як основи наступної самостійної моральної творчості, усвідомлення сенсу буття і власного місця в житті з точки зору практичної реалізації моральних цінностей, принципів та ідеалів добра у відношенні до іншої людини, суспільства, природи, культури, професії. Починаючи знайомство з курсом «Етика і Естетика», важливо згадати все те, що відомо про історичні шляхи світової, європейської, вітчизняної культури, а також про стан розвитку сучасної культури з шкільних курсів історії, літератури, світової художньої культури, курсів «Історія України» та «Всесвітня історія», «Людина і суспільство» і інших, а також змісту матеріалу тих гуманітарних дисциплін, що вивчалися на першому і другому курсах Академії. Наприклад, для студентів економічних спеціальностей – це такі дисципліни як «Філософія», «Релігієзнавство», Логіка», «Політологія і Соціологія», «Історія економічних вчень», «Історія Української культури».
Розділ 1. ПРЕДМЕТ ЕТИКИ І ОСНОВНІ ЕТИЧНІ КАТЕГОРІЇ Ключові слова і поняття: Етика, Чеснота (доброчесність), Золоте правило моральності, Ідеал, Цінності, Благо, Добро, Обов'язок, Сумління, Совість, Свобода, Доброчесність, Щастя.
Зміст теми.
1.1. Поняття «етика», його походження і основні значення; 1.2. Походження етики в культурі Давньої Греції; 1.3. Етика як наука про мораль; 1.4.Специфіка моралі. Найвищи моральні цінності; 1.5.Структура етики як науки. Читайте також:
|
||||||||
|