Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



ПЕРЕДМОВА

У процесі вивчення курсу педагогіки відповідно до вимог навчальної програми майбутні педагоги повинні знати:

* сутність і закономірності розвитку особистості, анатомо-фізіологічні,
психологічні та вікові особливості учнів;

* діагностику і методи визначення рівнів вихованості дітей;

* методи аналізу ефективності педагогічного управління процесом
формування особистості школяра;

* теорію та методику національного виховання й навчання, специфіку роботи
класного керівника, вихователя групи продовженого дня, вихователя
школи-інтернату та дитячого будинку, громадських дитячих
організацій, виховної роботи в дитячих клубах за інтересами та в
позашкільних виховних закладах;

* принципи, форми й методи організації навчально-виховної роботи з дітьми
різних вікових груп;

* принципи організації різних дитячих об'єднань, учнівських колективів та
керівництва ними;

* методику позакласної роботи з учнями зі свого предмета.
Майбутній педагог повинен уміти:

* визначати конкретні завдання навчально-виховного впливу, виходячи із
загальної мети національного виховання, рівня вихованості дитячого
колективу і умов навколишнього середовища;

* володіти методами і формами організації навчально-виховного процесу,
педагогічної діагностики та педагогічного прогнозування;

* визначати мету навчання і виховання у відповідності з рівнем вихованості
учнів, будувати навчально-виховний процес на основі глибокого і
систематичного вивчення учнів, їх інтересів, запитів;

* регулювати і корегувати міжособистісні стосунки в учнівському колективі,
проводити в ньому профілактику розмежування, конфронтації; формувати
гуманні відносини з учнями на рівні співпраці з урахуванням національних
традицій;

* зробити учнівське самоврядування ефективним виховним засобом;

* об'єднати зусилля вчителів і вихователів, які працюють у класі;

* налагоджувати стосунки з батьками учнів, вести педагогічну пропаганду,
домагаючись єдності виховних впливів школи, позашкільних установ, сім'ї та
громадськості:

* сприяти самовихованню, самоосвіті та саморозвитку учнів;

* використовувати у навчально-виховній роботі духовні надбання
рідного народу, традиції української етнопедагогіки;

* застосовувати принцип наукової організації педагогічної праці;


* аналізувати, узагальнювати й використовувати передовий педагогічний досвід і досягнення психолого-педагогічної науки, систематично підвищувати свою педагогічну кваліфікацію.

З метою надання допомоги майбутнім педагогам у самостійній роботі над засвоєнням курсу педагогіки, в даному посібнику подано стислий зміст усіх його тем. До кожної теми подаються список пропонованої літератури, запитання та завдання, над якими студенти можуть працювати самостійно. Дані розробки можуть послужити певним орієнтиром у самостійній роботі студента над іншими посібниками з педагогіки під час підготовки до лекції, семінарського чи лабораторно-практичного заняття, опрацювання основної і додаткової літератури та підготовки до курсових і державних іспитів з педагогіки.

Посібник відповідає навчальній програмі з курсу педагогіки. Він може стати помічником у роботі і для практичних працівників освітніх закладів, які мають бажання оновити свої знання з педагогіки.



Читайте також:

  1. ПЕРЕДМОВА
  2. Передмова
  3. Передмова
  4. ПЕРЕДМОВА
  5. ПЕРЕДМОВА
  6. ПЕРЕДМОВА
  7. ПЕРЕДМОВА
  8. ПЕРЕДМОВА
  9. ПЕРЕДМОВА
  10. ПЕРЕДМОВА
  11. ПЕРЕДМОВА




Переглядів: 684

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
КР2 ТР2 ТР3 ТР2 КР1 ТР2 ТР3 ТР2 КР1 ТР2 ТР3 ТР2 КР2 | РОЗДІЛ І

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.012 сек.