Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



ПЕРЕДМОВА

Природничо-гуманітарний ННІ

 

Кафедра історії України

 

 

ІСТОРІЯ УКРАЇНСЬКОЇ КУЛЬТУРИ

 

 

Методичний посібник з питань організації

Навчальної роботи для студентів стаціонарної форми

Навчання з технічних спеціальностей

 

Київ – 2010


УДК 378.1

Викладено загальні методичні принципи щодо вивчення дисципліни “Історія української культури” для студентів першого курсу очної форми навчання з технічних спеціальностей НУБІП УКРАЇНИ. Методичний посібник містить робочу програму, програмний матеріал до вивчення дисципліни, теми лекційних занять, зразки тестових завдань. Посібник укладено у відповідності до вимог щодо впровадження реформувань вищої освіти України в контексті Болонського процесу.

 

 

Укладачі:канд. іст. наук, доц.Н.Б. Кравченко,канд. іст. наук, доц. Л.П. Лановюк,канд. іст. наук, доц.Хвіст В.О.,канд. іст. наук, ст. викл.С.О. Білан.

Рецензенти: д-р іст. наук, проф., акад. АІН Беренштейн Л.Ю.,

Д-р іст. наук, проф. Каденюк О.С.

Навчально-методичне видання

ІСТОРІЯ УКРАЇНСЬКОЇ КУЛЬТУРИ

Методичний посібник з питань організації

Навчальної роботи для студентів стаціонарної форми

навчання з технічних спеціальностей

 

Укладачі: КРАВЧЕНКО Наталія Борисівна

ЛАНОВЮК Людмила Петрівна

ХВІСТ Вікторія Олексіївна

БІЛАН Сергій Олексійович

 

 

Видання друкується в авторській редакції

 

Підписано до друку 24.06.2010 р. Формат 60 х 84 1/16.
Ум. друк. арк. 10 Обл.-вид. арк. 10,2
Наклад 200 прим. Зам. №

 

Друк ТОВ «Анва-Прінт»

Вул. Солом’янська, 1, Київ-35, 03035.


ПЕРЕДМОВА

Сучасний розвиток українського суспільства позначений небувалим зростанням інтересу не лише до проблем вітчизняної історії, а й витоків національної культури, що є одним із важливих напрямів впровадження нової концепції гуманітарної освіти.

Сфера культурних знань сприяє формуванню в особистості широкого світогляду, орієнтованого на загальнолюдські гуманістичні цінності, розуміння і відчуття змін у різноманітних сферах, уміння відрізняти нові, життєздатні форми їх розвитку від усталених та застарілих.

Майбутній фахівець, який не має поняття про культуру виробництва, дизайн, мовлення не може бути кваліфікованим і здатним зрозуміти своє місце в культурному житті та значення його професійної діяльності для суспільства. Відтак, до навчальних планів підготовки фахівців у вищих навчальних закладах ІІ-ІV рівнів акредитації Міністерства аграрної політики України включено навчальну дисципліну “Історія української культури” як нормативну.

Метою вивчення дисципліни є забезпечення розуміння явищ традиційно-культурної спадщини українського народу та їх висвітлення в світовому контексті, а також систематизація послідовності культурного розвитку, ознайомлення з художніми особливостями кожної епохи, її мистецькими пам’ятками, видатними постатями.

У результаті вивчення дисципліни студент повинен

знати: теоретичні засади культурогенезу; характерні особливості основних етапів розвитку української культури; стилі, властиві різним культурним епохам, їх риси; провідних діячів української культури та мистецтва, їх твори і здобутки;концепції формування і розвитку українського етносу та найбільш характерні риси взаємозв’язків і взаємовпливів етнічних груп в рамках української держави;особливості історико-етнографічного районування України; закономірності розвитку основних галузей господарства та матеріальної і духовної культури українців; історію формування та діяльності культурологічних організацій українського народу; визначальні тенденції розвитку освіти, науки, техніки як фундаментальних основ рівня життя українського етносу;

вміти: визначати періоди, закономірності формування української культури, а також особливості сучасного культурного розвитку українського суспільства та його перспективу; вільно орієнтуватися в особливостях різних етапів національної культури; впроваджувати традиційно-культурні норми поведінки українського народу у сучасну практику; враховувати естетичні та етичні цінності культурної спадщини українського народу при здійсненні професійної діяльності.

Навчальними планами підготовки бакалаврів у вищих навчальних закладах ІІ-ІV рівнів акредитації Міністерства аграрної політики України на вивчення дисципліни “Історія української культури” передбачено 72 год., в тому числі 36 год. – аудиторні заняття, з них лекційних занять – 18 год., семінарських – 18 год.

Підсумковою формою контролю знань та умінь студентів є екзамен.


Читайте також:

  1. І.Передмова
  2. ПЕРЕДМОВА
  3. ПЕРЕДМОВА
  4. ПЕРЕДМОВА
  5. ПЕРЕДМОВА
  6. ПЕРЕДМОВА
  7. ПЕРЕДМОВА
  8. Передмова
  9. ПЕРЕДМОВА
  10. ПЕРЕДМОВА
  11. ПЕРЕДМОВА
  12. ПЕРЕДМОВА




Переглядів: 697

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
 | ОРІЄНТОВНА СТРУКТУРА ЗМІСТУ НАВЧАЛЬНОЇ ДИСЦИПЛІНИ

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.