МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||||||||
ПЕРЕДМОВАПриродничо-гуманітарний ННІ
Кафедра історії України
ІСТОРІЯ УКРАЇНСЬКОЇ КУЛЬТУРИ
Методичний посібник з питань організації Навчальної роботи для студентів стаціонарної форми Навчання з технічних спеціальностей
Київ – 2010 УДК 378.1 Викладено загальні методичні принципи щодо вивчення дисципліни “Історія української культури” для студентів першого курсу очної форми навчання з технічних спеціальностей НУБІП УКРАЇНИ. Методичний посібник містить робочу програму, програмний матеріал до вивчення дисципліни, теми лекційних занять, зразки тестових завдань. Посібник укладено у відповідності до вимог щодо впровадження реформувань вищої освіти України в контексті Болонського процесу.
Укладачі:канд. іст. наук, доц.Н.Б. Кравченко,канд. іст. наук, доц. Л.П. Лановюк,канд. іст. наук, доц.Хвіст В.О.,канд. іст. наук, ст. викл.С.О. Білан. Рецензенти: д-р іст. наук, проф., акад. АІН Беренштейн Л.Ю., Д-р іст. наук, проф. Каденюк О.С. Навчально-методичне видання ІСТОРІЯ УКРАЇНСЬКОЇ КУЛЬТУРИ Методичний посібник з питань організації Навчальної роботи для студентів стаціонарної форми навчання з технічних спеціальностей
Укладачі: КРАВЧЕНКО Наталія Борисівна ЛАНОВЮК Людмила Петрівна ХВІСТ Вікторія Олексіївна БІЛАН Сергій Олексійович
Видання друкується в авторській редакції
Друк ТОВ «Анва-Прінт» Вул. Солом’янська, 1, Київ-35, 03035. ПЕРЕДМОВА Сучасний розвиток українського суспільства позначений небувалим зростанням інтересу не лише до проблем вітчизняної історії, а й витоків національної культури, що є одним із важливих напрямів впровадження нової концепції гуманітарної освіти. Сфера культурних знань сприяє формуванню в особистості широкого світогляду, орієнтованого на загальнолюдські гуманістичні цінності, розуміння і відчуття змін у різноманітних сферах, уміння відрізняти нові, життєздатні форми їх розвитку від усталених та застарілих. Майбутній фахівець, який не має поняття про культуру виробництва, дизайн, мовлення не може бути кваліфікованим і здатним зрозуміти своє місце в культурному житті та значення його професійної діяльності для суспільства. Відтак, до навчальних планів підготовки фахівців у вищих навчальних закладах ІІ-ІV рівнів акредитації Міністерства аграрної політики України включено навчальну дисципліну “Історія української культури” як нормативну. Метою вивчення дисципліни є забезпечення розуміння явищ традиційно-культурної спадщини українського народу та їх висвітлення в світовому контексті, а також систематизація послідовності культурного розвитку, ознайомлення з художніми особливостями кожної епохи, її мистецькими пам’ятками, видатними постатями. У результаті вивчення дисципліни студент повинен знати: теоретичні засади культурогенезу; характерні особливості основних етапів розвитку української культури; стилі, властиві різним культурним епохам, їх риси; провідних діячів української культури та мистецтва, їх твори і здобутки;концепції формування і розвитку українського етносу та найбільш характерні риси взаємозв’язків і взаємовпливів етнічних груп в рамках української держави;особливості історико-етнографічного районування України; закономірності розвитку основних галузей господарства та матеріальної і духовної культури українців; історію формування та діяльності культурологічних організацій українського народу; визначальні тенденції розвитку освіти, науки, техніки як фундаментальних основ рівня життя українського етносу; вміти: визначати періоди, закономірності формування української культури, а також особливості сучасного культурного розвитку українського суспільства та його перспективу; вільно орієнтуватися в особливостях різних етапів національної культури; впроваджувати традиційно-культурні норми поведінки українського народу у сучасну практику; враховувати естетичні та етичні цінності культурної спадщини українського народу при здійсненні професійної діяльності. Навчальними планами підготовки бакалаврів у вищих навчальних закладах ІІ-ІV рівнів акредитації Міністерства аграрної політики України на вивчення дисципліни “Історія української культури” передбачено 72 год., в тому числі 36 год. – аудиторні заняття, з них лекційних занять – 18 год., семінарських – 18 год. Підсумковою формою контролю знань та умінь студентів є екзамен. Читайте також:
|
||||||||||||||
|