Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



ПЕРЕДМОВА

Українська державна академія залізничного транспорту

Кафедра «ФІЛОСОФІЇ ТА СОЦІОЛОГІЇ»»

ПСИХОЛОІЯ ДІЛОВОГО СПІЛКУВАННЯ

Електронна версія лекцій


 

 

ЗМІСТ

Передмова………………………………………………………… 5

Спілкування як комунікація. Особливості ділового спілкування………………………………………………………..  
  1.1 Сутність ділового спілкування……………………………..
  1.2 Спілкування як взаємодія…………………………………...
  1.3 Моделі та стилі спілкування……………………………..…
  1.4 Види та вимоги до ділового спілкування………………….
Невербальні засоби спілкування та культура поведінки……….
  2.1 Роль невербальних засобів в діловому спілкуванні……….
  2.2 Класифікація невербальних засобів спілкування………….
  2.3 Невербальні засоби спілкування та культура поведінки…………………………………………………….  
Ділова бесіда як основна форма ділового спілкування………...
  3.1 Поняття про бесіду. Ділова бесіда. Етапи ділової бесіди………………………………………………………...  
  3.2 Підготовка до бесіди. Встановлення контакту в бесіді…..
  3.3 Прийняття рішення і завершення бесіди……………….…
Психологічні аспекти переговорного процесу…………………
  4.1 Сутність переговорів. Стадії ведення переговорів…….…
  4.2 Підходи до переговорів………………………………….…
  4.3 Помилки в переговорах…………………………….……....
  4.4 Проведення ділової наради………………………………...
Психологічні особливості публічного виступу……………..…
  5.1 Психологічні та етичні основи спілкування в аудиторії…………………………………………………….  
  5.2 Особистісний вплив промовця на характер спілкування в аудиторії …………………………………………………….  
  5.3 Етапи спілкування в аудиторії…………………………..…
  5.4 Вербальні та невербальні засоби спілкування з аудиторією……………………………………………….….  
Спор. Дискусія. Полеміка………………………………………..
  6.1 Поняття дискусії. Основні правила проведення дискусії……………………..…………………………….…  
  6.2 Полеміка та її особливості……………………….………...
  6.3 Спор як пошук істини. Характерні прийоми спору…………………………………………….……………  
Сутність конфлікту та особливості його вирішення в діловому спілкуванні………………………………………………….67
  7.1 Поняття конфлікту та загальні характеристики його проявів………………………………………………………..  
  7.2 Характеристика причин виникнення та основних стадій конфлікту……………………………………………………..  
  7.3 Шляхи вирішення конфлікту та їх попередження в діловому спілкуванні………………………………………..  
Стрес та його особливості в діловому спілкуванні……………..
  8.1 Поняття стресу. Основні причини виникнення стресу…...
  8.2 Причини стресу на робочому місці……………………...…
  8.3 Методи боротьби зі стресом та його попередження………
Особистість та імідж………………………………………………
  9.1 Сутність та значення іміджу………………………………..
  9.2 Імідж ділової людини й шляхи його формування………...
  9.3 Поведінкова сторона іміджу ділової людини……………..
Методика підготовки до семінарських занять………………….
Плани семінарських занять………………………………………
Список літератури……………………………………………………...

ПЕРЕДМОВА

Метою вивчення магістрами курсу «Психологія ділового спілкування» є їх інформування з питань закономірностей ділових стосунків: особливості конструктивного проведення дискусії, використання невербальних засобів спілкування, ефективне здійснення переговорів. Від того, на якому рівні перебуває культура спеціалістів, залежать результати їх професійної діяльності, взаємини з колегами, партнерами та клієнтами. Завдяки високому рівню культури спілкування спеціалісти успішно вирішують будь-які проблеми, мають можливість виявити себе та задовольнити інтереси обох сторін.

Запропонований курс лекцій спрямований на те, щоб допомогти магістрам піднятися від рівня ритуального спілкування до більш професійного, глибокого, психологічного рівня за рахунок розвитку особистості, а також більш ефективно підготуватись до професійної діяльності.

 


Читайте також:

  1. І.Передмова
  2. Передмова
  3. ПЕРЕДМОВА
  4. ПЕРЕДМОВА
  5. ПЕРЕДМОВА
  6. ПЕРЕДМОВА
  7. ПЕРЕДМОВА
  8. ПЕРЕДМОВА
  9. Передмова
  10. ПЕРЕДМОВА
  11. ПЕРЕДМОВА
  12. ПЕРЕДМОВА




Переглядів: 609

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
 | ТЕМА1 «СПІЛКУВАННЯ ЯК СОЦІАЛЬНО-ПСИХОЛОГІЧНА ПРОБЛЕМА: ВИДИ ТА ФОРМИ»

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.01 сек.